چه خبر از طرح واردات خودرو؟

به گزارش اخبار نجوم، به گزارش خبرنگاران، حجت الله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جلسه ای با حضور کارشناسان دولتی و خصوصی، قطعه سازها، مرکز پژوهش های مجلس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و بعلاوه یکی از اعضای شورای نگهبان برگزار و نقطه نظرات به اشتراک گذاشته شد.

چه خبر از طرح واردات خودرو؟

این نماینده مجلس در خصوص آخرین شرایط طرح مجلس برای واردات خودرو شرح داد: بعد از آن که طرح واردات خودرو در قالب ماده چهار در صحن مجلس تصویب شد، شورای نگهبان ابهاماتی را در این مورد عنوان نمود. در حال حاضر هم کمیسیون صنایع در حال آنالیز است که به این ابهامات پاسخ دهد تا دوباره در صحن مجلس مطرح گردد.

کوشش برای برطرف ابهام از طرح مجلس برای واردات خودرو

وی اضافه نمود: روز یکشنبه جلسه ای با حضور کارشناسان دولتی و خصوصی، قطعه سازها، مرکز پژوهش های مجلس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و یکی از اعضای شورای نگهبان برگزار گردید و نقطه نظرات به اشتراک گذاشته شد. آقای طحان نظیف که نماینده شورای نگهبان و یکی از حقوقدانان این شورا هستند در این جلسه ابهام ها را برای کمیسیون عنوان نمودند تا مرتفع گردد.

فیروزی در ادامه اضافه نمود: قرار بود روز سه شنبه جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع تشکیل گردد تا نظر دولت را هم در خصوص ابهامات طرح مجلس برای واردات خودرو بگیریم. ولی متاسفانه آقای وزیر نتوانستند در این جلسه حضور پیدا نمایند و موضوع به جلسه بعدی کمیسیون صنایع که روز یکشنبه برگزار می گردد موکول شد. امیدواریم در این جلسه ابهامات مرتفع گردد تا طرح دوباره برای رای گیری به صحن رفته و به شورای نگهبان ارسال گردد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاق مثبت در این مورد این بود که شورای نگهبان ایرادی به مصوبه مجلس نگرفته، تنها چند ابهام وجود داشت که برای برطرف ابهام به مجلس ارجاع دادند.

منبع: ایلنا

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1169

به "چه خبر از طرح واردات خودرو؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه خبر از طرح واردات خودرو؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید