کسب و کار خانگی با عایدی میلیونی

به گزارش اخبار نجوم، امروزه با افزایش تورم و گرانی، افراد در پی داشتن یک راه کسب عایدی هستند. بعضی نیز در پی راه اندازی کسب و کار هستند که عایدی بسیار بالایی داشته باشد.

کسب و کار خانگی با عایدی میلیونی

راه اندازی کسب و کار خود ملزم به سرمایه قابل توجهی است. در این وهله، کارآفرین وارد عمل می گردد و سعی در اشتغال زایی برای افراد جامعه می نماید که بخشی از پیشرفت مالی یک جامعه مرهون خدمات کارآفرینی است.

دو تن از کارآفرینان نمونه که در جهت پیشبرد اشتغال زایی برای کسب و کار و عایدی بالا قدم برداشته اند، اسماعیل حفیظی و احمد امینی هستند. آنان در دو حوزه فراوری دستگاه های صنایع غذایی بر محور سلامتی چون دستگاه های روغن گیری پرس سرد، ارده گیری، دستگاه های کره گیری بادام زمینی و مغزیجات، میوه خشک کن و آسیاب و بعلاوه فراوری محصولات طبیعی و ارگانیک ، روغن های طبیعی، ارده، شیره و عرقیات اشتغال زایی کرده اند.

کسب و کار خانگی

شرکت اسوه صنعت اصفهان، فراوری کننده دستگاه های صنایع غذایی متنوع از خانگی تا کارخانه ای و فراوری انبوه آن است. این دستگاه های خانگی از جمله دستگاه های آسیاب، روغن گیری، ارده گیری، کره گیری و خشک کن هستند و با حداقل سرمایه می توان یکی از این دستگاه ها را خریداری و کسب عایدی کرد.

کدام دستگاه پرسود تر است؟

همه این دستگاه ها پرسود هستند به شرط این که با شرایط محل زندگیتان سازگار باشند. برای مثال اگر در محلی همانند قمصر کاشان زندگی می کنید که گل و گیاه انبوه دارد، دستگاه های عرق گیری کسب و کاری پرسود برایتان خواهد بود.

خط فراوری دستگاه های خشک کن اسوه

اگر باغ میوه دارید، می توانید برای جلوگیری از دورریز شدن میوه ها و ارزش افزایی محصولات، دستگاه خشک کن و اسلایسر تهیه کرده و خط فراوری میوه خشک و لواشک راه اندازی کنید. اگر در محلی ساکن هستید که منبع غنی دانه های روغنی است، دستگاه روغن گیری پیشنهاد ویژه ماست.

دستگاه کره گیری مغزیجات چند مخزن نیز هستندکه می توان کره معجون بادام زمینی، پسته، فندق، بادام و نارگیل را با یاری آن ها فراوری کرد.

آیا این کسب و کارها احتیاج به مهارت خاصی دارد؟

صد در صد برای هرکاری می بایست مهارت لازم را کسب کرد و شرکت اسوه صنعت اصفهان، دستگاه ها را با ضمانت و آموزش رایگان به مشتریان تحویل می دهد.

تسهیلات ویژه برای خرید دستگاه

برای این راه اندازی این کسب و کار تسهیلات ویژه ای برای هم میهنان عزیز با بضاعت مالی کم مشخص شده است. شرایط خرید دستگاه ها به صورت اقساطی است. علاوه براین، بنا به عقد قرارداد اسوه با بانک رسالت، می توان به وسیله بانک رسالت این تسهیلات را دریافت کرد.

معرفی بیشتر شرکت اسوه صنعت اصفهان

گروه فراوریی شرکت اسوه صنعت اصفهان با مدیریت اسماعیل حفیظی در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه ساخت ماشین آلات صنایع غذایی و با طراحی و ساخت دستگاه های روغنگیری پرس سرد شروع نمود. این گروه فراوریی با پشتوانه طراحی مدرن و دانش به روز خود و با ساخت دستگاه های فول آپشن و حرفه ای، به سرعت به عنوان یکی از معتبرترین برند های فراوریکننده دستگاه های صنایع غذایی در کشور شناخته شد و بازار فروش خود را به خارج از مرز ها توسعه داد.

هولدینگ اسوه، در دو حوزه فعالیت دارد؛ مجموعه ای از شرکت های اسوه سلامت ایرانیان فعال در حیطه سلامت هستند که با فراوری بیش از سیصد نوع محصول فعال است و بعلاوه شرکت ماشین سازی اسوه صنعت که در زمینه ساخت دستگاه ها و تجهیزات صنایع غذایی و فرآوری محصولات کشاورزی فعال است.

هدف ما از این مجموعه فعالیت ها، ارزش آفرینی برای جامعه به وسیله توسعه فرهنگ کار آفرینی و نو آوری مالی، مبتنی بر فناوری و حفظ سلامت در جامعه است.

گروه اسوه صنعت، در دو حوزه فعالیت خود را توسعه داد؛ فراوری و عرضه مواد غذایی سالم با هدف سلامت محوری و تشویق مردم به مصرف غذاهای ارگانیک و ترویج فرهنگ زندگی سالم.

دستگاه های متنوع در سایز ها و ابعاد مختلف و کاربرد های گوناگون فراوری می شوند؛ دستگاه هایی چون روغنگیر، ارده گیر، کره گیر و میوه خشک کن، آسیاب وتمام متعلقات مربوط به هر کدام از این دستگاه ها. این دستگاه ها در مدل های خانگی. فروشگاهی و صنعتی طراحی، ساخته و به بازار عرضه می شوند و قابلیت سفارشی سازی برای همه آنها وجود دارد.

شرکت اسوه صنعت در سال 1396 اقدام به اخذ استاندارد ایزو 9001 نمود و به سرعت پیروز به دریافت استاندارد اتحادیه اروپا CE و ایزو22000 HACCP/ BRSM/IAS شد. این مجموعه با پشتوانه کیفیت بالای متریال و بعلاوه به روز شدن طراحی و زیبا سازی دستگاه ها، محصولات خود را به 15 کشور دنیا اعم از کشور های آسیای شرقی، آسیای میانه، خاورمیانه و اروپا ارسال کرده است.

با سرمایه ای کم کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید و عایدیی پرسود داشته باشید. برای مشاهده محصولات به وب سایت ما سر بزنید: www.osvehih.com

یا میتوانید به صورت حضوری از کارگاه فراوریی تماشا کنید. برای هماهنگی با این شماره تماس حاصل فرمایید: 09133395563

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1575

به "کسب و کار خانگی با عایدی میلیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب و کار خانگی با عایدی میلیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید