برای خرید لوازم خانگی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

به گزارش اخبار نجوم، خرید لوازم خانگی، یکی از خریدهایی به شمار می رود که باید در آن دقت زیادی خرج داد؛ چراکه با تنوع برندها، مدل ها، امکانات مختلف و بعلاوه اصطلاحات فنی و تخصصی روبرو هستیم. پس تحقیق پیش از خرید، ضروری به نظر می رسد!

برای خرید لوازم خانگی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای دسترسی سریع تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش خبرنگاران، این تحقیق و جستجو چه در خرید آنلاین لوازم خانگی و چه در خرید حضوری باید انجام گردد. البته خرید لوازم خانگی دست دوم هم جای خود را دارد و باید موارد معینی را هنگام خرید در نظر داشت؛ چراکه همواره اجناس دست دوم از سمساری مسائل خاص خودشان را دارند.

به همین دلایل، در ادامه کاماپرس به ذکر نکاتی می پردازد که بهتر است هنگام خرید لوازم خانگی رعایت گردد؛

1. سقف بودجه خود را معین کنید: ایرانی و خارجی، قدیمی و تازه، بدون گارانتی یا با گارانتی خرید لوازم خانگی ، همگی از مواردی هستند که بر قیمت لوازم خانگی اثر می گذارند. برای مثال، یخچال و فریزر ها انواع متفاوت دارند؛ وقتی دستگاهی دارای آبریز خارجی باشد از آنجا که کمتر در معرض باز و بسته شدن در قرار می گیرد، طول عمر بیشتری هم دارد و به تبع قیمت یخچال بیشتر از یخچال های معمولی است.

بنابراین معین کردن یک بازه قیمتی، می تواند در انتخاب سریع تر محصول مورد نظر یاری کننده باشد.

2. در خرید عجله نکنید: پیش از خرید باید احتیاجهای خانواده را در نظر گرفت و سپس خوب فکر کرد. خرید بدون تحقیق و با عجله باعث از دست رفتن پول زیادی می گردد. برای مثال ممکن است شخصی هنگام خرید آنلاین تلویزیون ، چشمش به تلویزیونی بخورد که با امکانات جذابی از گیمینگ عرضه می گردد، قیمت تلویزیون بالا است اما به درد کسی که به بازی و گیمینگ علاقه ای ندارد نمی خورد، پس خرید آن صرفا به علت امکانات مدرن، چندان عاقلانه نیست.

3. اهمیت برند: برند لوازم خانگی مهم است اما نه آنطور که هر قدر برند گران تری خریداری گردد، محصول باکیفیت تری خواهد بود. در واقع برندهای بسیاری وجود دارند که تنها در قبال نامشان هزینه می گیرند و می توان با قیمت کمتر، محصولی از یک برند ناشناخته تر اما با همان کیفیت خریداری کرد.

4. اندازه مصرف انرژی: اینکه لوازم خانگی برچسب مصرف انرژی داشته باشند، بسیار اهمیت دارد، به طوری که شرکت های فعال در زمینه فروش لوازم خانگی اگر آن را در نظر نگیرند، از میدان به در می فرایند. لوازم خانگی با کمترین مصرف انرژی، هزینه مصرف انرژی را کاهش داده و تأثیر مستقیمی روی کاهش آلودگی ها و کاهش مصرف انرژی نیز دارد.

با دقت به برچسب مصرف انرژی می توان دید گرید A کمترین اندازه مصرف انرژی و گرید G بیشترین اندازه مصرف انرژی را دارد.

5. تعمیر لوازم خانگی: برخلاف تصور عموم، لوازم خانگی هم پس از گذشت چندسال، هرچقدر هم که بادوام باشند، خراب می شوند و احتیاج به تعمیر دارند. اما تعمیر لوازم خانگی هم نکاتی دارد؛ مثلا اینکه باید محصول را برای تعمیر به یک مرکز امن و قابل اطمینان سپرد، برای مثال تعمیر یخچال کار هرکسی نیست بلکه باید به وسیله کسی انجام گردد که نسبت به یخچال ها، قطعات و نحوه کارشان اشراف کامل داشته باشد.

حال، باتوجه به نکات گفته شده در ادامه تعدادی مراکز خرید و فروش و بعلاوه مراکز تعمیر لوازم خانگی معرفی خواهند شد؛

نمایندگی کن در اصفهان

نمایندگی کن در اصفهان آماده فروش محصولات خود از جمله فر توکار، هود کن ، سینک ظرفشویی کن، اجاق گاز صفحه ای کن با برترین قیمت است. کارخانه محصولات کن با دارا بودن سابقه چهار دهه برترین تجهیزات توکار را فراوری می نماید؛ هود کارخانه کن، نام اشنای تمامی خانه های ایرانی برا تهویه آشپزخانه است. بعلاوه کلیه محصولات کن دارای 2 سال گارانتی پس از فروش هستند.

سمسارچی

خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم شما با بالاترین قیمت در ایران با توجه به کمبود وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمساری در تهران گاهی اوقات سخت و زمان بر خواهد بود، اما احتیاجی نیست نگران این موضوع باشید، کافی است با ما تماس بگیرید. سمساری سمسارچی آماده ارایه خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است.

بنان کالا

تلویزیون یکی از کالاهای اساسی و ضروری در هر خانه ای است. در هنگام خرید تلویزیون باید به امکانات، سایز، قیمت و اورجینال بودن آن توجه کنیم. در وب سایت اینترنتی لوازم خانگی بنان کالا امکان مشاهده ویژگی ها و مقایسه محصولات که تماما با 130% گارانتی اصالت و 18ماه گارانتی و وارانتی برای شما فراهم شده است.

لوازم خونگی

در فروشگاه لوازم خونگی می توانید لوازم خانگی برقی کوچک اعم از اسپرسو ساز و قهوه ساز، سرخ کن بدون روغن و انواع لوازم برقی مورد احتیاج آشپزخانه را مشاهده نموده و پس از ثبت سفارش در کوتاهترین زمان کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

منبع: همگردی
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1204

به "برای خرید لوازم خانگی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای خرید لوازم خانگی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید