چرا فرایند احداث میدان میوه و تره بار ایلام طولانی شده است؟

به گزارش اخبار نجوم، خبرنگاران/ایلام استاندار ایلام از طولانی شدن فرایند احداث میدان نو میوه و تره بار استان انتقاد کرد.

چرا فرایند احداث میدان میوه و تره بار ایلام طولانی شده است؟

محمد نوذری در نشست ستاد تنظیم بازار استان، اظهار کرد: فرایند اجرای میدان نو میوه و تره بار ایلام طولانی شده و همه دستگاه ها باید در اجرای این پروژه همکاری نمایند.

وی خواهان مشخص تکلیف مصوبات نشست های قبلی در مورد میدان میوه و تره بار مرکز استان شد و گفت: در کلنگ زنی میدان نو میوه و تره بار ایلام، آنالیز های کارشناسی لحاظ نشده و اختلافاتی که باید در سیر مراحل قبل حل می شد هنوز لاینحل به جای مانده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه ریشه اختلافات از قبیل نحوه ارزیابی قیمت کارشناسی زمین، تعین تکلیف چاه آب شرب امور عشایری، زمین جهاد کشاورزی و زمین راه و شهرسازی و آب و فاضلاب شهری، منجر به عدم اجرای طرح شده، ابراز داشت: فرماندار ایلام هرچه سریعتر نسبت به حل مسائل موجود اقدام نموده و نتیجه اقدامات را ظرف چند روز آینده جهت تصمیم گیری ارسال کند.

نوذری با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی در مورد مشخص قیمت زمین، نظر کارشناسی معقولانه با رعایت ملاحظات مردمی را در نظر بگیرد، از شهرداری ایلام خواست زمینی به مساحت مورد احتیاج تسطیح و در اختیار آب و فاضلاب قرار دهد و به خاطر مسایل حقوقی باید سند زمین مورد نظر به نام آبفا منتقل گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار ایلام هم در این نشست گفت: تا به امروز نشست های متعددی برای برطرف مسائل این طرح برگزار شده اما هربار به دلایل مختلف اجرای آن به تاخیر افتاده است.

جهانگیر رستمزاد گفت: محل اجرای این طرح بدون هماهنگی های اجرا شده کلنگ زنی شده بود که فرایند اجرای آن را همچنان به تاخیر انداخته است.

وی اضافه کرد: ایلام تنها استان فاقد میدان میوه و تره بار است، می طلبد دستگاه های مرتبط با موضوع برای اجرایی شدن این طرح که تعهداتی ایجاد نموده همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1167

به "چرا فرایند احداث میدان میوه و تره بار ایلام طولانی شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فرایند احداث میدان میوه و تره بار ایلام طولانی شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید