ممنوعیت ورود شهروندان 18 کشور به ژاپن

به گزارش اخبار نجوم، ژاپن قصد دارد به منظور مقابله با همه گیری جهانی ویروس کرونا، ورود شهروندان خارجی از 18 کشور دیگر را ممنوع کند.

ممنوعیت ورود شهروندان 18 کشور به ژاپن

شبکه خبری ان. اچ. کی این 18 کشور که کوبا و لبنان از جمله آن ها هستند به فهرست کشورهای ممنوع الورود به ژاپن اضافه خواهند شد به این ترتیب فهرست قبلی که شامل 111 کشور و منطقه از جمله آمریکا، برزیل و روسیه بود گسترش یافته و 129 کشور و منطقه را در بر خواهد گرفت.

موتگی توشی میتسو وزیر خارجه ژاپن به خبرنگاران گفت که دولت قصد دارد فهرست جدید را در زمان مناسب به اجرا بگذارد.

علت اعلام این تصمیم این بود که توکیو هشدار ابتلا به کرونا در این کشورها را به سطح 3 افزایش داد که به این معنا است که به شهروندان ژاپنی توصیه می شود از سفرکردن به این کشورها خودداری کنند.

از طرف دیگر، دولت در نظر دارد ممنوعیت ورود از تایلند، استرالیا و دو کشور دیگر به ژاپن را کاهش دهد.

موتگی گفت بسیار مهم است که میان اقدامات مقابله با شیوع کرونا و بازگشایی اقتصاد توازن برقرار شود او اضافه کرد دولت اقدامات مناسب درباره انجام آزمایش کرونا، قرنطینه و سایر موضوعات را بررسی می کند.

همزمان استاندار توکیو هم بیان نمود از آنجایی که بازهای المپیک و پارالمپیک توکیو بخاطر همه گیری جهانی ویروس کرونا به مدت یکسال به تعویق افتاده است، مقامات تلاش خواهند کرد که این رویدادها را ساده تر برگزار کنند.

کمیته سازماندهی بازی های توکیو در حال بازنگری راه هایی برای انجام این بازی ها همراه با کاهش هزینه ها است این کمیته در ماه ژوئیه که یک سال قبل از آغاز این بازی ها است در نظر ندارد هیچ رویدادی را برگزار کند.

کوئیکه یوریکو استاندار توکیو در یک کنفرانس خبری گفت که او روز قبل با موری یوشیرو رئیس این کمیته صحبت کرد کوئیکه گفت که آنها موافقت کردند در جهت کاهش هزینه ها با یکدیگر همکاری کنند.

او اشاره کرد طیف وسیعی از مطالعه و بررسی برای دریافتن اینکه چه چیزی را می توان موثرتر یا ساده تر کرد، لازم است. ،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 378

به "ممنوعیت ورود شهروندان 18 کشور به ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود شهروندان 18 کشور به ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید