بلوبانک کمپین قرعه کشی شانس به توان دوستی را برگزار می نماید

به گزارش اخبار نجوم، اهدای 50 جایزه 100 میلیون تومانی

بلوبانک، کمپین قرعه کشی شانس به توان دوستی را با جوایزی به ارزش 5 میلیارد تومان برگزار می نماید.

بلوبانک کمپین قرعه کشی شانس به توان دوستی را برگزار می نماید

در این کمپین تمامی کاربران بلوبانک این فرصت را دارند تا تنها با افزایش موجودی حساب خود یکی از برندگان خوش شانس 50 جایزه 100 میلیو ن تومانی این کمپین باشند.

کمپین قرعه کشی شانس به توان دوستی از روز 6 اسفند آغاز و تا 24 اسفند ادامه می یابد. براین اساس کاربرانی که در این بازه زمانی موجودی حساب خود را حداقل 100 هزار تومان افزایش دهند، وارد قرعه کشی کمپین می شوند. برای افزایش شانس خود کافیست موجودی حساب را افزایش دهید تا به ازای هر 100 هزار تومان در هر روز یک امتیاز دریافت کنید. بعد از واریز حداقل 100 هزار تومان، جمع کل موجودی حساب تان در امتیازاتی که کسب نموده اید، محاسبه می گردد.

راه چاره دیگری که امتیازات شما را در کمپین قرعه کشی شانس به توان دوستی بلوبانک افزایش می دهد، موجودی حساب حداقل یک میلیون تومانی دوستانی است که با کد دعوت خود به بلوبانک دعوت نموده اید. چنانچه دوستانی که به وسیله کد دعوت شما در بلوبانک حساب باز نموده اند، دارای موجودی حسابی حداقل یا بیشتر از یک میلیون تومان باشند، برای هر روز آن 5 امتیاز دریافت می کنید.

به عنوان مثال اگر کاربری موجودی حسابش حداقل 100 هزار تومان باشد و تعداد 20 نفر از دوستان خود را دعوت نموده باشد که موجودی حساب آنها حداقل یک میلیون تومان است و حساب خود را هم 100 هزار تومان شارژ کند، در همان روز اول کمپین 102 امتیاز خواهد داشت. 2 امتیاز برای هر 100 هزار تومان موجودی و 100 امتیاز برای 20 کاربر دعوت شده ای که موجودی حسابی مساوی یا بیش از یک میلیون تومان دارند.

این امتیاز برای کاربران قدیمی بلوبانک به شرط ورود به کمپین (افزایش موجودی حساب به مقدار حداقل 100 هزار تومان) و داشتن موجودی حسابی مساوی یا بیشتر از یک میلیون تومان (برای کاربران دعوت شده) در خاتمه هر روز هم محاسبه می گردد و این دسته از کاربران می توانند از دعوت هایی که قبلا به عمل آورده اند، شانس خود را برای حضور در جمع 50 برنده خوش شانس این کمپین افزایش دهند.

هر چقدر موجودی حساب شما تا روز قرعه کشی بیشتر باشد، شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت. امتیازات کسب شده در خاتمه هر روز محاسبه می گردد. تمامی کاربران با مراجعه به منوی پروفایل، انتخاب گزینه بلوکلاب و ورود به بخش شانس به توان دوستی، می توانند از امتیازاتی که تا روز قبل کسب نموده اند، باخبر شوند.

مراسم قرعه کشی و معرفی برندگان خوش شانس این کمپین روز 25 اسفند ماه برگزار می گردد. کمپین قرعه کشی شانس به توان دوستی جدیدترین کمپین بلوبانک است که با جوایزی به ارزش 5 میلیارد تومان برگزار می گردد. پیش از این نیز بلوبانک در بهمن ماه سال 1400 کمپین بازی مرتب را برگزار کرد که در خاتمه آن، 10 جایزه 100 میلیون تومانی به 10 کاربر بلوبانک اهدا شد.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال 1398 فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، آغاز کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و به وسیله اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1541

به "بلوبانک کمپین قرعه کشی شانس به توان دوستی را برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلوبانک کمپین قرعه کشی شانس به توان دوستی را برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید