آموزش وپرورش باید یک تشکل برخط باشد، می توانیم بر آمارهای کشور تأثیرگذار باشیم

به گزارش اخبار نجوم، وزیر آموزش وپرورش گفت: اصرار دارم یک تشکل برخط باشیم تا بتوانیم پیغام ها را بین خودمان به سرعت انتقال دهیم و مجموعه ما در یک پیوند ساختارمند و مؤثر با یکدیگر قرار بگیرند.

آموزش وپرورش باید یک تشکل برخط باشد، می توانیم بر آمارهای کشور تأثیرگذار باشیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی در نشست مشترک مدیران کل آموزش وپرورش و معاونان تربیت بدنی و سلامت استان ها گفت: عملکرد معاونت تربیت بدنی و سلامت در دوره شیوع کرونا مطلوب بود، به ویژه اقداماتی که برای ضدعفونی مدارس و آموزش مدیران، معلمان و دانش آموزان انجام شد.

وی بابیان اینکه کار حوزه تربیت بدنی و سلامت جذاب و شوق انگیز است، اضافه نمود: تصورم این است که در تمام هستی هیچ شغلی در حوزه مسئولیت، تعهد و خلاقیت مانند معلمی نیست و مدرسه عرصه شگفتی است که می گردد در آن کارهای خوب و ماندگار انجام داد.

حاجی میرزایی فرصت ها را بسیار گذرا دانست و اضافه نمود: باید همیشه کوشش کرد و از فرصت ها به نحو احسن استفاده کرد، به دلیل آنکه زمان استفاده از فرصت ها زود می گذرد و خوشبخت کسانی هستند که در فرصت های ایجادشده، به دنبال خلق نتایج مطلوب باشند.

وی گفت: در شرایط کرونایی، مدیران کل آموزش وپرورش استان ها در معرض خلق یک دستاورد عظیم هستند، منظور از دستاورد، برنامه های روزانه و مرسوم نیست بلکه آنچه ما به آن احتیاج داریم، خلق نتایج مطلوب است.

وزیر آموزش وپرورش اعلام کرد: هدف گذاری بسیار مهم است مثلاً کاهش سه درصد چاقی طی یک برنامه یک ساله برنامه و هدف بسیار خوبی است، لذا کوشش برای رسیدن به این هدف، خود نوعی یادگیری است و همچنین منجر به خلاقیت می گردد .

وی ادامه داد: تعیین هدف خیلی مهم است و کوشش برای رسیدن به اهداف، باعث ایجاد هم افزایی می گردد و احساس پیشرفتی که در فرد به وجود می آید، انرژی بخش و الهام بخش است و به ما یاری می نماید تا حس بهتر و اعتمادبه نفس بالاتری داشته باشیم.

حاجی میرزایی گفت: هدفی که شما در حوزه تربیت بدنی تعیین کردید بسیار مهم است و از طریق آن می توانید روی سلامت افراد جامعه به ویژه دانش آموزان تأثیر بگذارید لذا با توجه به اینکه شرایط تغییر نموده است بایستی روش های خود را تغییر بدهید و برای تحقق هدف بکوشید.

وی اضافه نمود: اصرار دارم یک تشکل برخط باشیم تا بتوانیم پیغام ها را بین خودمان به سرعت انتقال دهیم و مجموعه ما در یک پیوند ساختارمند و مؤثر با یکدیگر قرار بگیرند.

حاجی میرزایی بابیان اینکه بر اساس سند تحول بنیادین، ساحت ها متوازن هستند به عنوان مثال به همان اندازه ای که در خصوص کارآفرینی مسئولیت داریم در برابر سلامت دانش آموزان نیز مسئول هستیم؛ اما آن چیزی که تمایز کلیدی ایجاد می نماید، تقاضای مؤثر اجتماعی در این بخش است و باعث می گردد تا ساحت تربیت بدنی برای دانش آموزان جذاب باشد و این یک نوع امتیاز محسوب می گردد.

وی ادامه داد: ممکن است این نوع رغبت در سایر دروس نباشد و این یک سرمایه و دارایی فوق العاده ای است که سایر معاونت ها از آن برخوردار نیستند لذا باید قدر آن را بدانید.

وزیر آموزش وپرورش اضافه نمود: نداشته ها نباید ذهن ما را به گونه ای تسخیر کند که یادمان برود چه چیزهایی داریم.

وی توضیح داد: با همه کاستی ها می توان از منظر دیگری به موضوعات نگاه کرد .

وزیر آموزش وپرورش با اشاره به آمار و ارقام بیماری ها در سطح جامعه اظهار کرد: ما می توانیم روی این آمار تأثیرگذار باشیم و آن ها را کاهش دهیم.

4145

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 545

به "آموزش وپرورش باید یک تشکل برخط باشد، می توانیم بر آمارهای کشور تأثیرگذار باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش وپرورش باید یک تشکل برخط باشد، می توانیم بر آمارهای کشور تأثیرگذار باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید