4 کشته و 32 مصدوم در واژگونی اتوبوس و تصادف 2 پراید در جاده نیشابور

به گزارش اخبار نجوم، معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف 2 دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تا کنون چهار کشته و 32 مصدوم بر جای گذاشته است.

4 کشته و 32 مصدوم در واژگونی اتوبوس و تصادف 2 پراید در جاده نیشابور

به گزارش ایرنا، سید حمید حسینی اضافه کرد: این حادثه ساعت 6 و 19 دقیقه صبح امروز در 65 کیلومتری سبزوار اتفاق افتاده است که برای امدادرسانی به مصدومان 2 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و هلیکوپتر از اورژانس 115 نیشابور، یک آمبولانس از سبزوار و 2 دستگاه آمبولانس از هلال احمر نیشابور به همراه خودرو فرماندهی نیشابور در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: تا کنون در این حادثه چهار نفر کشته و 32 نفر مصدوم شده اند و آنالیز ها در حال اجرا است و چهار مصدوم بدحال با آمبولانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شده اند و کارشناسان اورژانس 115 در حال رسیدگی به شرایط سایر مصدومان هستند.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: در مواقع بحرانی با حفظ خونسردی با شماره 115 تماس گرفته و تا رسیدن کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به محل، به توصیه های درمانی همکاران ارتباطات به دقت توجه و عمل کنید.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با 33 پایگاه عملیاتی شامل 11 پایگاه شهری، 18 پایگاه جاده ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مردم نیشابور می پردازد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1586

به "4 کشته و 32 مصدوم در واژگونی اتوبوس و تصادف 2 پراید در جاده نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کشته و 32 مصدوم در واژگونی اتوبوس و تصادف 2 پراید در جاده نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید