چگونه افزایش نرخ باز شدن ایمیل را تجربه کنیم؟

به گزارش اخبار نجوم، دیگر برکسی پوشیده نیست که مشترکان ایمیل تسبت به کاربران شبکه های اجتماعی، بازدیدنمایندگان ارگانیک و ... درآمد بیشتری نصیب صاحبان کسب و کار می نماید. تحقیقات در نقاط مختلف جهان نشان داده است، به ازای 1 دلار هزینه در ایمیل مارکتینگ 40 دلار درآمد نصیب تان می گردد. اگر بتوانید محتوای خود را در جلو دیدگان مخاطب هدف قرار دهید می توانید به سادگی پیروز شوید اما در این راستا با یک مشکل روبرو هستید. نرخ باز شدن ایمیل بسیار کم است. به طور میانگین نرخ باز شدن ایمیل در بریتانیا حدود 22 درصد است. یعنی از هر 10،000 ارسال ایمیل، تنها 2000 نفر ایمیل شما را باز می نمایند و این تاثیر زیادی بر پیروزیت شما دارد. در ادامه چند نکته کوتاه برای افزایش نرخ باز شدن ایمیل اشاره می کنیم.

چگونه افزایش نرخ باز شدن ایمیل را تجربه کنیم؟

تیترهای سوالی از مخاطب بپرسید

جیمیل اکنون بیش از 900 میلیون کاربر دارد و همانگونه که می دانید دارای چندین پوشه مانند سوشال، پروموشن و اصلی است. همه شرکت ها کوشش می نمایند که ایمیل هایشان به بخش اصلی ایمیل کاربر برود و بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مخاطبان تان سوال بپرسید و آن ها را تشویق کنید تا به سوالات شما پاسخ دهند. این کار باعث افزایش اعتماد سرویس جیمیل شده و معمولا ایمیل های شما بعد از مدتی در بخش اصلی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: آموزش ایمیل مارکتینگ از مبتدی تا پیشرفته

چند وقت یکبار ایمیل بزنیم؟

یکی از مهمترین اولویت های شما در بازاریابی ایمیلی افزایش نرخ باز شدن ایمیل است. برای به حداکثر رساندن این عدد باید بدانید که چند وقت یکبار باید به مخاطبان ایمیل ارسال کنید. بعضی از کسب و کارها می توانند روزانه این کار را انجام دهند و در مقابل بعضی دیگر تنها باید هفته ای یکبار و یا دو هفته یکبار این کار را انجام دهند. اگر مخاطب شما انتظار دریافت تعداد زیادی ایمیل از شما ندارد، نباید حریم شخصی او را نقض کنیم و باید بر همان اساس ایمیل ارسال کنیم در غیر اینصورت احتمال زیادی شدن نرخ عدم عضویت ها افزایش چشمگیری خواهد داشت.

آشنا شوید: سرویس ایمیل مارکتینگ سندر

برای افرادی که تمایل ندارند، ایمیل نزنید

مورد بعدی که در بهبود ایمیل مارکتینگ نقش خواهد داشت، آنالیز افرادی است که تمایل ندارند از شما ایمیل دریافت نمایند. اما این افراد در کدام دسته ها هستند؟ افرادی که لغو عضویت نموده اند؟ یا افرادی که ایمیل های اخیر شما را باز ننموده اند؟ دقیقا هر دو گروه هستند. برای اینکه نتیجه بگیرید بهتر است خیلی سریع به آمارهای گذشته برگردید و مخاطبانی که ایمیل های شما را بازنکردند شناسایی و از لیست ارسال خبرنامه ایمیلی بعدی حذف کنید. همین کار ساده آمار کلی شما را ارتقا خواهد داد.

مخاطبان خود را دسته بندی کنید

دسته بندی یا تقسیم بندی مشترکان یکی از استراتژی های افزایش نرخ باز شدن است که معمولا شرکت ها آن را نادیده می گیرند. تقسیم بندی به شما یاری می نماید محتوای شخصی سازی شده در زمان مناسب برای کاربر ارسال کنید. فرض کنید شما یک سایت ورزش در خانه دارید و دو گروه مخاطب خواهید داشت. یک گروه احتیاج به برنامه لاغری و گروه بعدی احتیاج به برنامه برای افزایش حجم و وزن دارد. بنابراین باید مشتریان احتمالی خود را به دو گروه تقسیم کنید. این تقسیم بندی می تواند بیشتر از دو بخش باشد و به میزان کارکرد شما و گروه های مدنظرتان بستگی خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 896

به "چگونه افزایش نرخ باز شدن ایمیل را تجربه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه افزایش نرخ باز شدن ایمیل را تجربه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید