لوکس ترین تفریحات دبی

به گزارش اخبار نجوم، با لاکچری بودن تنها یک 1 ساعت فاصله دارید. پس یک بار برای همیشه دل را به دریا زده و با سفر به دبی متفاوت ترین تعطیلات عمرتان را تجربه کنید. برای این کار کافیست کمی وقت گذاشته و با لاکچری ترین تفریحات دبی آشنا شوید. مطمئن باشید بعد از خواندن این مطلب دبی رؤیایی تری مقصد شما خواهد شد.

لوکس ترین تفریحات دبی

دبی و لاکچری دو واژه جدایی ناپذیرند. این منطقه بسیار زیبا با تفریحات تمام نشدنی اش انتخاب اول لوکس پسندان است. هر چیزی را را تا به حال در رویاهایتان تصور می کردید در دبی به واقعیت خواهد پیوست. پس اگر در پی مقصدی متفاوت برای سفر می گشت بی هیچ معطلی با خبرنگاران همراه شده و به سوی رویاهایتان پرواز کنید.

.

تفریحات لاکچری دبی

دبی شهر ابرسازه های دنیا است. در جای جای شهر همه چیز از معماری گرفته تا مراکز تفریحی رد پایی از لوکس بودن به چشم می خورد. درادامه مطلب به معرفی تعدادی از تفریحات لاکچری دبی می پردازیم.

اقامت در لوکس ترین هتل دنیا

نام برج العرب را بارها شنیده و عکس های آن را دیده اید. اما می دانید داخل این سازه فوق مدرن چه خبر است؟ برج العرب هتلی 7 ستاره در یکی از جزایر مصنوعی دبی است که از طریق پل اختصاصی به ساحل جمیراه وصل می شود. این سازه نمایی شبیه به بادبان کشتی دارد و فضای درون آن با سنگ های مرمر برزیل و ایتالیا، چلچراغ های انگلستان، فرش های دست بافت آفریقای جنوبی و ورق های طلای 24 عیار تزئین شده است!

این هتل فوق مدرن 202 سوئیت دارد که کوچکترین آن 169 متر و بزرگترین سوئیت 780 متر مربع است. تمام سوئیت ها دوبلکس هستند و به آسانسور، کتابخانه، جکوزی و هر وسیله ای که برای اقامتی لوکس مورد نیاز است مجهز شده اند. اما هیچکدام به پای کاخ سلطنتی طبقه 25 نمی رسند. این سوئیت به قدری زیباست که نام کاخ سلطنتی برازنده آن است. فضای درون سوئیت ترکیبی از معماری شرقی و غربی دارد و در تزئین دیوارها و وسایل آن طلای 24 عیار به کار برده شده است. سینما، سرویس خواب و مبلمان فوق لوکس، 5 دوش کاملا مجهز و جکوزی بخشی از امکانات کاخ برج العرب هستند. هزینه هر شب اقامت در سوئیت سلطنتی حدودا 25 هزار دلار است و ترانسفر میهمانان سوئیت از طریق هلیکوپتر انجام می شود.

ورزش سلطنتی

بعد از یک اقامت سلطنتی نوبت ورزش سلطنتی است. پولو کلاب، مجموعه ورزشی بسیار شیک در دبی است که به ورزش اشرافی عرب یعنی اسب سواری اختصاص دارد. اصیل ترین اسب های عربی در این مجموعه پرورش داده می شوند. بازی چوگان و اسب سواری از اصلی ترین تفریحات این کلاب هستند. همچنین مسابقه معروف کارتیر که هر ساله در ماه اکتبر یا اپریل برگزار می شود از رویدادهای مهم پولو کلاب به تعداد می رود. این رویداد تحت حمایت همسر امیر دبی بوده و سرشناس ترین افراد دنیا در آن شرکت می کنند. نرخ پکیج اسب سواری به همراه نهار و خدمات اسپا در پولو کلاب حدودا 230 دلار است.

.

گشتی لوکس بر فزار آسمان دبی

بیشتر لاکچری ها ترجیح می دهند به جای گشت وگذار در خیابان های دبی، پرواز کرده و دبی را از بالا تماشا کنند. تور هلیکوپتر از تفریحات لاکچری دبی است که طرفداران زیادی دارد. در این تور مهیج می توانید 15 الی 25 دقیقه بر فراز آسمان دبی پرواز کرده و برج العرب، ساحل جمیرا، جزیره نخل و برج الخلیفه را در یک قاب مقابل خود داشته باشید.

تورهای هلیکوپتر از ساعت 11 صبح تا 5 بعدازظهر برگزار شده و برای ثبت نام در آن بایستی حتماً گذرنامه خود را همراه داشته باشید. هلی کوپترها به طور معمول 3 پنجره و 6 صندلی دارند. هنگام گشت برای گرفتن عکس از چشم انداز ها و عکس های سلفی کمک خلبان اجازه بگیرید.

صرف شام بر بام برج العرب

دبی رستوران های لوکس زیادی دارد اما صرف غذا در ارتفاعات برج العرب طعمی دیگر دارد. این رستوران در ارتفاع 200 متری از سطح زمین قرار گرفته و بوسیله یک آسانسور شیشه ای قابل دسترس است. رستوران المنتها فضایی بسیار شیک دارد و منو کاملی از غذاهای مدرن اروپایی، عربی، مدیترانه ای و بین المللی را با زیباترین تزئینات برای میهمانان خود سرو می کند. پرسنل رستوران بسیار مجرب بوده و به زبان های زنده دنیا تسلط کامل دارند.

صرف غذا در یک محیط اشرافی در حالی که میزی از لذیذترین غذاهای دنیا مقابلتان است و نمایی 360 درجه از سواحل دبی را زیر پایتان دارید از تفریحات لاکچری دبی می باشد.

اسپا در سواحل جمیرا

تفریحات لاکچری دبی تمامی ندارند. اگر از تفریحات مهیج خسته شده اید و دلتان کمی آرامش از نوع لوکس می خواهد مراکز اسپای ساحل جمیرا آماده اند تا با ماساژ طلای 18 عیار از شما پذیرایی کنند. کاملا درست شنیدید در این شهر لاکچری حتی سالن های اسپا هم برق می زنند. پس برای یک ماساژ از جنس طلا آماده باشید.

سالن های اسپا جمیرا از گران ترین مراکز اسپا در دنیا هستند. در این سالن ها ماساژ صورت و بدن را با طلای 24 انجام می شود. سپس نوبت حمام با شیر و عسل می رسد و در انتها هم با یک وعده غذای شامل خاویار و مغذی ترین مواد خوراکی پذیرایی خواهید شد. نرخ این پکیج حدودا 25000 درهم است.

باشگاه گلف دبی

این باشگاه از تفریحات لاکچری دبی است که جز 100 موسسه برتر ورزشی در دنیا شناخته می شود. باشگاه گلف دبی میزبان ورزشکاران بزرگی چون رورلی مکرولی، ارنی الس و تایگر وودز بوده است. شما هم می توانید ساعاتی از اقامت خود در دبی را در این باشگاه مدرن سپری کرده و حتی در دوره آموزشی باشگاه ثبت نام کنید.

کشتی کروز دبی

دبی در زمینه کشتی های لاکچری هم در حال رقابت با دنیا است. قایق های تفریحی دبی بسیار لوکس بوده و از تفریحات لاکچری دبی به حساب می آیند. تورهای کشتی دبی به صورت 4 یا 5 ساعته برگزار می شوند. گرفتن حمام آفتاب، برنامه های شاد موسیقی، ماهیگری، صرف شام در کشتی و … از تفریحات کشتی کروز هستند. حتی می توانید یک کشتی مجلل به طور اختصاصی اجاره کرده و چندین ساعت را به دور از هر هیاهویی در وسط دریا به استراحت بپردازید.

فضانوردی در دبی

دوست دارید معلق ماندن در هوا را تجربه کنید؟ ای فلای دبی این امکان را برای دوستداران فضانوردی فراهم کرده است. این آی فلای بزرگترین آی فلای عمودی در دنیا است. محوطه ستون طوری طراحی شده است که افراد با ورود به آن در هوا معلق مانده و محیطی شبیه به فضا را بازسازی می کند. آی فلای بسیار ایمن بوده و بچه ها 3 سال به بالا می توانند رفتن به فضا را در آن تجربه کنند.

گشت با ماشین های لاکچری

دور دور در بزرگراه های دبی با لامبورگینی، بوگاتی و رولزرویس از تفریحات لاکچری در دبی است. می توانید هر ماشینی را که دوست دارید اجاره کرده و یک دبی گردی متفاوت داشته باشید. مبلغ اجاره هر ماشین با توجه به نوع آن فرق دارد و برای اجاره بایستی گذرنامه تان را تحویل دهید. مراقب سرعت خود باشید چرا که پلیس امارات سرعت اتوموبیل های لوکس را کنترل می کند.

5 پارک آبی معروف در دبی

10 تفریح جالب و هیجان انگیز در دبی

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1117

به "لوکس ترین تفریحات دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین تفریحات دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید