تور ارزان تایلند: برترین شهرهای تایلند ، خوراک مجردها

به گزارش اخبار نجوم، در سفر به تایلند دستتان برای انتخاب باز است! این کشور خوراک سفر مجردی ست. فقط کافیست که بدانید چه هدفی از سفر دارید گشت و گذار در مراکز خرید و شب گردی؟ یا راه رفتن کنار ساحل و بالا بردن آدرنالین خون با انواع تفریحات آبی؟ هر هدف و سلیقه ای که داشته باشید تایلند جایی ست که حسابی سرحالتان می آورد. کشوری که به سرزمین لبخندها معروفیت داشته و به هر شهر آن که قدم بگذارید دنیایی از تفریحات بی سرانجام انتظارتان را می کشد. موافقید با حال و هوای برترین شهرهای تایلند بیشتر آشنا شویم؟

تور ارزان تایلند: برترین شهرهای تایلند ، خوراک مجردها

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

در سفرهای مجردی همواره پای تایلند در میان است. کشوری رنگارنگ با فضای شاد که خستگی در آن معنا ندارد. وجود انواع سرگرمیات مهیج باعث شده تا تایلند به مقصد بی چون و چرای گره های سنی جوان با انرژی های تمام نشدنی تبدیل گردد. بانکوک، پوکت و پاتایا معروف ترین مقاصد توریستی تور تایلند هستند که هر یک با ویژگی های خاص خود لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران رقم می زنند. در ادامه برترین شهرهای تایلند را معرفی می کنیم.

لیست شهرهای تایلند

تایلند به تمرکز بر صنعت توریسم از تمامی ظرفیت های خود در این زمینه استفاده و مقاصد بکری را به جهانی گردشگری معرفی نموده است. تنوع شهرهای توریستی در این کشور باعث شده مسافران با هر سلیقه و بودجه بتوانند برای سفر به تایلند برنامه ریزی نمایند. تا چندی پیش دو شهر بانکوک و پاتایا بیشترین بار صنعت توریسم در این کشور را به دوش می کشیدند اما در سال های اخیر جزایر پوکت، سامویی و کرابی نیز به لیست شهرهای تایلند اضافه شده اند. در این بین پوکت و به ویژه شهر پاتایا همچنان بیشتر از سایر مقاصد مورد توجه مسافران مجرد قرار گرفته اند.

بانکوک؛ معروف به شهر فرشتگان

بانکوک با فرهنگ و رسم و رسوم بسیار مجذوب کننده و البته مردمی که هیچ گاه لبخند از روی لبانشان پاک نمی گردد از برترین شهرهای تایلند است که به شهر فرشتگان نیز معروفیت دارد. این شهر پر است از معابد بودایی با داستان های اسرارآمیز اما وجود بناهای تاریخی باعث نشده تا بانکوک از قطار پیشرفت جا بماند. مراکز خرید بزرگ، رستوران های شیک و مراکز سرگرمی مهیج لحظه به لحظه گردشگران را درگیر خود نموده اند. تا جایی که حتی مسافران مجردی که شاید علاقه کمتر به جاذبه های تاریخی دارند هم شیفته بانکوک و سرگرمیات تمام نشدنی آن هستند. برای رزرو تور بانکوک با همکاران ما در واجد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

پوکت؛ شهر محبوب تایلند

در سفر به پوکت خود را برای لحظات پر جنب و جوش و مهیج آماده کنید. چرا که اینجا مقصدی ست که استراحت در آن معنا ندارد. مجموعه های متنوع گردشگری، سواحل رؤیایی، جزیره های کوچک اسرارآمیز و سالن های برگزاری نمایش، مگر از یک سفر دیگر چه انتظاری می توان داشت؟ جاذبه های گردشگری پوکت به قدری زیاد هستند که به راحتی می توانید در هر روز اقامت خود سرگرمیی متفاوت را برنامه ریزی کنید. فیل سواری در جنگل، رفتینگ رودخانه، غواصی، تماشا فانتاسی شو، گشت و گذار در جزیره اسرارآمیز جیمز باند و قدم زدن در سواحل فی فی از جاذبه های شهر پوکت هستند. برای رزرو تور پوکت با همکاران ما در واجد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

پاتایا؛ خوراک مجردها

پاتایا شهر همواره بیدار تایلند است شهر با سرگرمیات آبی مهیج که جان می دهد برای سفرهای مجردی. ساحل پاتایا یا پاتایا Beach محل تجمع گردشگران هوادار هیجان در این شهر است. در پاتایا بیچ می توانید در آب های زلال و شفاف شنا نموده، بر زیر چترهای رنگی نشسته و حمام آفتاب بگیرید یا از ورزش های مهیج مانند موج سواری، پاراسیلینگ، قایق سواری، جت اسکی و … لذت ببرید. البته سرگرمیات پاتایا نه تنها با غروب آفتاب به خاتمه نمی رسد بلکه تازه به نقطه اوج خود می رسد. گروه های موسیقی خیابانی و صرف شام در یک رستوران عالی می توانند شبی عالی را به شما هدیه دهند. بی علت نیست که پاتایا از برترین شهرهای تایلند به شمار می رود. برای رزرو تور پاتایا با همکاران ما در واجد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

کرابی؛ شهر بندری تایلند

کرابی مقصدی خاص و منحصربه فرد در تایلند است. در این شهر ساحلی خبری از تکنولوژی و غیره نیست اما تا دلتان بخواهد منطقه ها بکر و دست نخورده برای کشف شدن وجود دارد. پس اگر آرامش و گشت و گذار در طبیعت را به شلوغی و هیاهو ترجیح می دهید به کرابی سفر کنید. استخر زمردین در جنگل TKoh Hong، جزیره کوهونگ Emerald Pool، غارها و سواحل رایلی Railay Beach and Cave، موزه معبد کلانگ توم Wat Khlong Thom Temple Museum و پارک ملی مو کو لانتا Mu Ko Lanta National Park از جاذبه های گردشگری کرابی و صخره نوردی، قدم زدن در کنار سواحل آرام، تست انواع غذاهای محلی و بین المللی با چشم انداز دریا، قایق سواری، غواصی و از سرگرمیات این شهر بندری هستند. برای رزرو تور پاتایا با همکاران ما در واجد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

سامویی؛ لوکس و رویایی

سامویی با زیبایی بی حد و حصر از برترین شهرهای تایلند به شمار می رود که توانسته مسافران لوکس پسند را به سوی خود جذب کند. به هر کجای سامویی که قدم بگذارید زیبایی مطلق شما را حیرت زده می نماید. ماهی های رنگارنگی که بر سطح آب جست و خیز می نمایند، سرگرمیات آبی مانند فلای برد، قایق سواری، غواصی و غیره نیز گردشگران را به چالش می کشند. پس اگر هوادار هیجان هستید و در عین حال ترجیح می دهید تماشای غروب های عاشقانه آفتاب را نیز از دست ندهید می توانید سامویی را برای اقامت انتخاب کنید. برای رزرو تور سامویی با همکاران ما در واجد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

تایلند؛ مقصدی برای سرگرمیات مجردی

تور تایلند در سراسر جهان به داشتن سرگرمیات مهیج برای مجردها معروف است. با این حال اگر متأهل هستید و هوادار هیجان، سفر به تایلند می تواند شما را سر ذوق آورد. در مطلب برترین شهرهای تایلند کوشش بر این بود تا شما را با حال و هوای مقاصد مختلف تایلند آشنا کنیم تا راحت تر بتوانید مقصد مطابق با سلیقه تان را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید …

برترین زمان سفر به تایلند چه فصلی است؟

معرفی مقاصد تور تایلند برای ایرانی ها

8 علت برای سفر به بانکوک، تایلند

هتل فیشرمن پوکت | هتلی که با همه جا فرق دارد

برقراری تور پوکت در اکتبر 2021

راهنمای سفر به کشور تایلند

برترین زمان سفر به تایلند چه فصلی است؟

معرفی مقاصد تور تایلند برای ایرانی ها

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1197

به "تور ارزان تایلند: برترین شهرهای تایلند ، خوراک مجردها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: برترین شهرهای تایلند ، خوراک مجردها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید