وزیر خارجه پاکستان: هند از خاک افغانستان علیه پاکستان استفاده می نماید

به گزارش اخبار نجوم، وزیر خارجه و سخنگوی ارتش پاکستان گفتند که نیروهای اطلاعاتی هند از خاک افغانستان برای برنامه ریزی حملات علیه پاکستان استفاده می کردند.

وزیر خارجه پاکستان: هند از خاک افغانستان علیه پاکستان استفاده می نماید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، شاه محمود قریشی وزیر خارجه و ژنرال افتخار بابر سخنگوی ارتش پاکستان در کنفرانس مشترک خبری اظهارداشتند که درباره استفاده هند از خاک افغانستان علیه پاکستان شواهد غیرقابل انکار دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

قریشی و بابر افزودند که نیروهای اطلاعاتی هند از خاک افغانستان برای حمله به مرزهای پاکستان برنامه ریزی می کردند و تاکید نمودند که شواهد زیادی برای حمایت از این ادعای خود آماده نموده اند.

به گزارش الجزیره، وزیر خارجه پاکستان گفت: هند اجازه می داد تا خاکش برای تروریسم علیه پاکستان استفاده گردد و از کشورهای همسایه برای انجام حملات برنامه ریزی می کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

قریشی درحالی استفاده هند از خاک افغانستان علیه پاکستان را مطرح نموده که عمران خان تا چند روز آینده برای نخستین بار به عنوان نخست وزیر پاکستان به کابل سفر خواهد نمود.

عمران خان پیش از این نیز در نشست سرمایه گذاری افغانستان-پاکستان با اشاره به نقش گسترده هند در افغانستان گفته بود: نسبت به استفاده هند از خاک افغانستان برای ایجاد بی ثباتی در پاکستان نگران هستیم.

وی همچنین تاکید نموده بود که اسلام آباد تصمیم گرفته تا صرفنظر از اینکه چه کسی در قدرت است روابط خود را با افغانستان تقویت کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 582

به "وزیر خارجه پاکستان: هند از خاک افغانستان علیه پاکستان استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه پاکستان: هند از خاک افغانستان علیه پاکستان استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید