تصمیم شورای عالی مسکن برای جوانان مجرد

به گزارش اخبار نجوم، وزیر راه وشهرسازی از مصوبه تازه شورای عالی مسکن برای مسکن جوانان مجرد اطلاع داد و گفت: مهمترین کار دولت تکمیل کریدور های شرق - غرب و شمال - جنوب است.

تصمیم شورای عالی مسکن برای جوانان مجرد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با اعلام اینکه مهمترین هدف دولت تکمیل کریدور های کشور در کریدور شرق غرب و شمال و جنوب است اظهار کرد: این اقدام باعث کاهش هزینه و زمان برای همسایگان شمالی، جنوبی، شرق و غرب ایران خواهد شد. به عنوان مثال روسیه سالانه حدود 30 هزار تن زغالسنگ را به وسیله دریای سیاه و سرخ به هند صادر می نماید که در صورت تکمیل کریدور های ایران علاوه بر کاهش قابل ملاحظه زمان، عایدی های فراوانی هم نصیب ایران و هم نصیب کشور های همسایه می گردد.

وزیر راه و شهرسازی بعلاوه با اشاره به درخواست تمدید ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه ثبت اسناد و املاک اضافه نمود: به مردم توصیه می کنیم حتما در این سامانه ثبت نام نمایند چرا که زیرساخت لازم برای برنامه ریزان کشور به شمار میرود و بسیار بسیار مهم است.

قاسمی با بیان اینکه در این سامانه مردم خوداظهاری نموده و اطلاعات سکونتی خود را ثبت می نمایند توضیح داد: به زودی مجوز تمدید ثبت اطلاعات را در این سامانه دریافت خواهیم کرد.

وی بعلاوه با اشاره به ثبت نام نهضت ملی مسکن در سامانه ثمن اظهار کرد: تا به امروز حدود 3 میلیون نفر در این سامانه ثبت نام نموده اند که به زودی در شهر هایی که مشکل زمین داشتیم سامانه بازگشایی خواهد شد در این صورت پیش بینی می کنیم تقاضا برای نهضت ملی مسکن به 4 میلیون ثبت نام افزایش یابد.

وزیر راه و شهرسازی بعلاوه از مصوبه شورای عالی مسکن برای جوانان مجرد اطلاع داد و گفت: به زودی در این رابطه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

قاسمی با اشاره به شروع عملیات اجرایی 20 هزار واحد مسکن نهضت ملی در استان فارس گفت: دو هفته دیگر 30 هزار واحد از این طرح را در استان قم شروع خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1278

به "تصمیم شورای عالی مسکن برای جوانان مجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم شورای عالی مسکن برای جوانان مجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید