وجود 124 پروژه عمرانی با پیشرفت بالای 70 درصد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش اخبار نجوم، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 124 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه ها 552 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است.

وجود 124 پروژه عمرانی با پیشرفت بالای 70 درصد در چهارمحال و بختیاری

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

اقبال عباسی 10 اردیبهشت ماه در اولین جلسه اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در سال 99 با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: در سفر محمدباقر نوبخت به استان 14 پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه های مختلف از جمله راه، راه آهن، کشاورزی و آبرسانی و احداث مسکن محرومان و ... مصوب شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: 100 پروژه از طرح های اقتصادی در راستای تحقق شعار سال در جلسه قبل ستاد اقتصاد مقاومتی استان مصوب و این پروژه ها برای تأمین اعتبار به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شد.

وی با بیان اینکه 124 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه ها 552 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است، این پروژه ها در صورت تأمین اعتبار می توانند تا سال 1400 تکمیل و به بهره برداری برسند.

عباسی در مورد جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ارزان قیمت در چهارمحال و بختیاری، شرح داد: 3.4 درصد اعتبارات اشتغال کشور به این استان اختصاص پیدا نموده بود، تا به امروز 3 درصد این اعتبارات در استان جذب شده است، اگر این اعتبار به طور کامل توسط دستگاه های متولی جذب گردد، سازمان برنامه و بودجه آمادگی دارد از اعتبارات باقی مانده سایر استان ها به این استان اختصاص دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای 8 پروژه مهم در چهارمحال و بختیاری احتیاجمند مصوبات جدید هستیم، یادآور شد: اجرای تفاهم نامه طرح احداث راه آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد برای تأمین اعتبار اقتصادی 650 میلیاردتومانی در سال 98 و 99 جهت تسریع در تکمیل عملیات اجرایی، افزایش 2 هزار واحد مسکونی به حجم عملیات 2 هزار و 440 واحد مسکن محرومان برای روستائیان احتیاجمند، تأمین اعتبار برای تکمیل مطالعات و احداث آزادراه شهرکرد به ایذه از محل اعتبارات ملی و متمرکز و تخصیص اعتبار نقدی برای تملک اراضی طرح جاده شهرکرد- ناغان به بازفت از مهم ترین درخواست ها از سازمان برنامه و بودجه کشور است.

وی در انتها با اشاره به فرایند تملک اراضی جاده شهرکرد- بروجن به لردگان، بیان نمود: حدود 5 میلیارد تومان اعتبار برای این موضوع اختصاص پیدا کرد، تملک اراضی با مسائلی روبرو شد که خوشبختانه پس از حل مسائل در شرف پرداخت پول به افراد برای تملک اراضی هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 233

به "وجود 124 پروژه عمرانی با پیشرفت بالای 70 درصد در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 124 پروژه عمرانی با پیشرفت بالای 70 درصد در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید