راهنمایان گردشگری پیشگامان این صنعت هستند

به گزارش اخبار نجوم، خبرگزاری خبرنگاران-معاون گردشگری کشور با تاکید بر اهمیت نقش راهنمایان گردشگری، مواجهه راهنمایان با گردشگران خارجی را پیشانی این صنعت دانست که نشانگر بازخورد تمامی حلقه های این صنعت است.

راهنمایان گردشگری پیشگامان این صنعت هستند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، علی اصغر شالبافیان گردهمایی مجازی راهنمایان گردشگری ایران، گفت: تمام حلقه های صنعت گردشگری بازخورد کار خود را زمانی دریافت می کنند که راهنمایان گردشگری به عنوان مفسران و مبلغان صنعت گردشگری با گردشگران روبروه شوند.

وی راهنمایان گردشگری را پیشگامان و پیشانی روبرو صنعت گردشگری با گردشگران خارجی بیان نمود و افزود: در سال گذشته تلاشمان این بود به گونه ای برخی از دغدغه ها را مرتفع کنیم، امیدواریم در سال آینده بتوانیم کمک بیشتری به این قشر اثرگذار در حوزه صنعت گردشگری بکنیم.

گنجاندن بیمه راهنمایان گردشگری در لایحه بودجه 1401 و پیشنهاد به ستاد خدمات سفر استان ها مبنی بر استفاده از راهنمایان گردشگری به عنوان سفیران سلامت در نوروز 1401 از جمله اقدامات اجرا شده ای بود که معاون گردشگری کشور به آن ها اشاره و ابراز امیدواری کرد که از ظرفیت راهنمایان همان طور که در رویداد اکسپو استفاده شد بعد از این هم استفاده شود و این قشر موثر گردشگری بیش از پیش حمایت شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1364

به "راهنمایان گردشگری پیشگامان این صنعت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایان گردشگری پیشگامان این صنعت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید