اعتراف ابراهیم شکوری به یک اشتباه اقتصادی هواداری

به گزارش اخبار نجوم، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تهران در تبادل نظر با رادیو ورزش درباره پویش یاری های هواداری که در یک هفته اخیر به وسیله این باشگاه انجام شد, بیان نمود: در ابتدا از همه طرفداران با وجود مسائل مالی که پول به حساب باشگاه واریز کردند متشکرم. آن ها اتفاقی تاریخی را رقم زدند که این مورد یک هزارم پتانسیل باشگاه پرسپولیس است. ریال به ریالی که برای باشگاه خود پرداخت می نمایند روی چشم ما جا دارد.

اعتراف ابراهیم شکوری به یک اشتباه اقتصادی هواداری

او ادامه داد: اینکه این اقدام حرفه ای است یا نه، باید اعتراف کرد که واقعاً حرفه ای نیست اما اگر در شرایط حرفه ای و باثبات قرار داشته باشیم از طرفدار پول طلب نمی کنیم. بنابراین باید درآمدهای جانبی دیگر هم محقق گردد اما متأسفانه یاری هزینه یک ریالی هم به پرسپولیس پر افتخار با تماشاگران متعدد نمی گردد. پرسپولیس فینالیست آسیا است اما بعضی از اقدامات اصلاً رعایت نمی گردد. حق حق امتیاز هم دیگر مسئله ای است که از آن متضرر شده ایم و باشگاه پرسپولیس از این بابت درآمدی ندارد. واقعاً هزینه های روزانه باشگاه ما را کفاف نمی دهد.

شکوری گفت: متأسفانه باشگاه های استقلال و پرسپولیس مانند تیم های دیگر از بودجه خصوصی استفاده نمی نمایند. باشگاه پرسپولیس وقتی به اسم یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می شود در واقع اعتبار فوتبال ما را زنده نگه می دارد. از طرفداران با این شرایط درخواست یاری داریم. در این مدت که سمیعی مدیرعامل است و سایر عزیزان در باشگاه حضور دارند علاوه بر هزینه های جاری, قراردادهای زیادی مانند پرونده بودیمیر، اوساگونا، خواکین، کالدرون و … روی دست باشگاه بود که عجیب و سرسام آور است و از عهده هیچ باشگاهی برنمی آید. مجدداً قدردان طرفداران هستیم.

او درباره گزارش هفتگی باشگاه پرسپولیس که طبق قول خود چهارشنبه به چهارشنبه گزارش دهد بیان نمود: قرار ما با طرفداران این بود چهارشنبه هر هفته گزارش دهیم اما الان چون ختم حمید جاسمیان است به باشگاه نرسیده ام. تا جایی که می دانم نزدیک دو و نیم میلیارد پول جمع آوری شده است که در برابر بدهی های باشگاه ناچیز است. باید گفت پرواز به گوا نزدیک به دو و نیم میلیارد تومان هزینه داشت. پروازهای حین فصل هم رقم گزافی است. ما تمام تلاشمان را برای موفقیت می کنیم اما امیدواریم قوانین فوتبالی در ایران مطابق با قوانین حرفه ای فوتبال وضع گردد.

شکوری در مورد حاشیه های ناشی از اتفاق اسم کرد: یک تیم حرفه ای در مدیریت باشگاه پرسپولیس روی کار است و در فضای مجازی به طور مستقیم هم با مردم در ارتباطیم. بحث مشارکت بسیار ارزشمند است که یک رکورد تاریخی را برای ما رقم زده است که ارزش معنوی بالایی دارد و ما را برای پیشرفت بسیار مصمم تر نموده است. نباید فراموش کرد باشگاه ما در 4 جام مختلف مدعی.

او گفت: آسیب شناسی که به صورت علمی و حرفه ای اجرا شده است اما باید راه های درآمدزایی در فوتبال باز گردد. مطالبات پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا حدود 3 میلیون دلار پول است که هیچ باشگاهی چنین رقم و آورده ای نداشته است. همواره ارز فوتبالی از کشور خارج شده است اما باشگاه پرسپولیس ارزآوری نموده است. اینکه باشگاه پرسپولیس نمی تواند این پول را وصول کند درست است. نه تنها در بخش فوتبال بلکه در تمام نهادها مشکل بانکی وجود دارد. در بحث دیپلماسی ورزشی سعی نموده ایم با کمیته ملی المپیک,، وزارت ورزش و وزارت امور خارجه یاری بگیریم رایزنی هایی اجرا شده است اما این طلب متأسفانه به علت تحریم های ظالمانه مطالبات وصول نشد. امیدواریم به زودی این اتفاق بیفتد تا از این شرایط خارج شویم. راه های درآمدزایی فوتبال این راستا نیست باید بودجه ها و بر اساس مخاطب و تماشاگر حق و حقوق تیم ها داده گردد. بعضی از تیم های صنعتی نساجی, تراکتور و.. از شیوه دولتی هم بودجه می گیرند. باید نگاه عادلانه ای به همه تیم ها گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1033

به "اعتراف ابراهیم شکوری به یک اشتباه اقتصادی هواداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف ابراهیم شکوری به یک اشتباه اقتصادی هواداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید