وبینار سرگروه های مدیران هنرستان های مازندران

به گزارش اخبار نجوم، خبرگزاری خبرنگاران- وبینار سرگروه های مدیران هنرستان های مازندران با حضور معاون اموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران برگزار گشت .

وبینار سرگروه های مدیران هنرستان های مازندران

به گزارش خبنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،وبینار سرگروه های مدیران هنرستان های مازندران با موضوعات تلفیق شایستگی های غیر فنی با شایستگی های فنی، تبیین برنامه سالانه هنرستان ها متناسب با برنامه تعالی مدیریت مدارس، تبیین برنامه های دبیر خانه مدیران استان، نحوه ارزشیابی دبیرخانه مدیران استان از سرگروه های شهرستان ها و منطقه ها با حضور دهقان معاون م آموزش متوسطه اداره کل، کاظمی رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان و سرگروه های مدیران استان و شهرستان ها و منطقه ها برگزار گشت.

معاون آموزش متوسطه استان ضمن تشکر از اعضای هسته مدیران و همچنین مدیران محترم هنرستانهای استان مازندران از زحمات و تلاش ها بالاخص در اجرای برنامه های کارگاهی در ایام کرونا تقدیر و تشکر کرده و بر اجرای برنامه های دبیرخانه و همراهی سرگروه های مدیران با دبیرخانه استان مازندران تاکید کرد.

وی در ادامه اعلام نمود: هرگز آموزش های مجازی جای آموزش های حضوری را نخواهد گرفت و هیچ رسانه ای نتوانسته جای معلم را پر کند .

دهقان همچنین اشاره داشت: فقر یادگیری یا همان یادگیری از دست رفته در دوران کرونا اتفاق افتاده است که باید در اسرع وقت برنامه ریزی مناسب برای جبران این افت تحصیلی در استان، ادارات و مدارس با تلاش و همت والا صورت گیرد البته استان برنامه های خوبی را اجرا کرده و برنامه های دیگری را هم در دست اقدام است .

وی بر اجرای منسجم مراقبت بر کلاس ها بر اساس برنامه هفتگی و همچنین برگزاری امتحانات با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی جهت حفظ و سلامت دانش آموزان و همکاران تاکید کرد.

این مقام مسئول در پایان از سرگروه های محترم مدیران خواست تا ضمن همکاری با دبیر خانه مدیران هنر ستان در استان، با مدیران هنرستان های شهرستان و منطقه خودشان جلسات توجیهی جهت پیگیری برنامه های دبیرخانه مدیران را تشکیل دهند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1293

به "وبینار سرگروه های مدیران هنرستان های مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار سرگروه های مدیران هنرستان های مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید