واکنش سوریه به تحریم های اتحادیه اروپا

به گزارش اخبار نجوم، ایسنا نوشت:دمشق بار دیگر تحریم های تحمیلی اروپا علیه سوریه را محکوم کرد و آن ها را غیرانسانی و نقض علنی ساده ترین حقوق بشر و اصول قانون بین المللی انسانی دانست.

واکنش سوریه به تحریم های اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا زمستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع رسمی وزارت خارجه سوریه امروز، شنبه در بیانیه ای اعلام نمود: بار دیگر نهاد اتحادیه اروپا دور بودن کامل خود از واقعیت و شراکت کامل در جنگ ظالمانه علیه سوریه و مسؤولیتش در ریختن خون سوری ها و نابودی دستاوردهایشان را ثابت کرد.

در این بیانیه آمده است: مجددا تدابیر یکجانبه ظالمانه اتحادیه اروپا علیه سوریه این نهاد و ساختگی بودن ارزش هایی که دم از آن می زند را رسوا کرد زیرا این تدابیر ظالمانه زندگی و سلامت و شرایط معیشتی شهروند سوری را در تیررس قرار می دهد که نقض علنی ساده ترین حقوق بشری و اصول قانونی بین المللی انسانی است.

این مقام اضافه نمود: کاملا روشن است که این تدابیر ظالمانه یکی از وجهه های جنگ علیه سوریه است. همچنین ملت سوریه و ارتش قهرمان آن توانستند تروریسم و حامیانش را شکست دهند و آنها با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای برای انتخاب رئیس جمهوری سوریه ثابت کردند پایدارتر و مصرانه تر به دنبال شکست تمام کوشش ها برای تاثیرگذاری بر استقلال شان در تصمیم گیری ملی سوریه و مخالفت با مداخله خارجی در امور خود هستند و سوریه متعلق به سوری هاست و فصل الخطاب از آن آنهاست نه کس دیگر.

در انتها این بیانیه آمده است: نهاد اتحادیه اروپا به دلیل اقدامات اشتباه و پیروی کورکورانه از سیاست آمریکا شکست پشت شکست را انباشته نموده و اعتبار وتاثیرگذاری بر وقایع منطقه و دنیا دیگر ندارد و تبدیل به موجودیتی بی رنگ، طعم و بو شده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1012

به "واکنش سوریه به تحریم های اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سوریه به تحریم های اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید