نسخه نسل نهمی ویچر 3 و سایبرپانک 2077 تا سال 2022 تأخیر خورد

به گزارش اخبار نجوم، شرکت سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اعلام نموده است که نسخه نسل نهمی دو بازی ویچر 3 (The Witcher 3) و سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) در امسال عرضه نخواهند شد و انتشار آن ها تا سال 2022 به تعویق افتاده است.

نسخه نسل نهمی ویچر 3 و سایبرپانک 2077 تا سال 2022 تأخیر خورد

طبق بیانیه رسمی تازه سی دی پراجکت رد که در توییتر منتشر شده، بازه زمانی انتشار این دو اثر برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس تغییر پیدا نموده است. به این ترتیب، تاریخ عرضه بازی سایبرپانک 2077 به سه ماهه اول سال 2022 (یعنی بین ماه ژانویه تا مارس) و ویچر 3 به سه ماهه دوم 2022 (بین ماه های آوریل تا ژوئیه) موکول شده است. دارندگان کامپیوترهای شخصی هم این نسخه های تازه و بهبودیافته را هم زمان با نسخه کنسولی دریافت خواهند کرد.

آن ها در بیانیه اخیر خود نوشته اند: بر اساس توصیه های ارائه شده به وسیله افراد ناظر بر توسعه، تصمیم گرفته شده است که زمان بیشتری به توسعه هر دو پروژه اختصاص داده گردد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که انتشار این دو اثر را تا سال 2022 عقب بیندازیم. برای این تأخیر از شما عذرخواهی می کنیم اما می خواستیم تصمیم درست را برای این دو بازی بگیریم.

اوایل امسال و در جریان جلسه ای با سرمایه گذاران، معاون ارشد توسعه تجارت در سی دی پراجکت رد اشاره نموده بود که حداقل این امکان وجود دارد که نسخه نسل نهمی بازی سایبرپانک 2077 با تأخیر روبرو گردد. او در آن موقع گفته بود: هدف ما این است که نسخه نسل نهمی بازی سایبرپانک 2077 را در انتهای 2021 منتشر کنیم اما در عین حال، با در نظر گرفتن درس هایی که در طول یک سال گذشته آموخته ایم و با توجه به اینکه این پروژه هنوز در حال توسعه است، نمی توان با اطمینان کامل گفت که برنامه های توسعه بازی و تاریخ انتشار آن تغییر نخواهد نمود.

همان طور که از این مصاحبه قدیمی معین است، به نظر می رسد که سی دی پراجکت رد از شرایط فاجعه بار بازی سایبرپانک 2077 در زمان عرضه درس گرفته و تصمیم گرفته که در صورت احتیاج زمان بیشتری را به توسعه نسخه نسل بعدی آن اختصاص دهد. اگرچه دوست داریم نسخه نسل نهمی این دو اثر زودتر منتشر شوند، اما با توجه به چیزی که در زمان عرضه سایبرپانک 2077 دیدیم، ترجیح می دهیم که کمی بیشتر صبر کنیم و فرصت کافی را به سازندگان بازی بدهیم تا بلکه نسخه ای درخور را تحویل دهند.

علاوه بر بازی سایبرپانک 2077 که قرار است در کنسول های نسل نهمی با بهبودهایی همراه گردد و تجربه مناسبی را برای دارندگان کنسول های خانگی رقم بزند، نسخه نسل نهمی ویچر 3 هم قرار است با بهبودهای قابل توجهی روبه رو گردد. طبق گفته های قبلی، نسخه نسل نهمی ویچر 3 ارتقاهایی را برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی به همراه خواهد داشت. این ارتقاها شامل بهبودهایی مثل قابلیت گرافیکی رهگیری پرتو (ری تریسینگ)، زمان بارگذاری سریع تر و بعلاوه محتوای تازه تری خواهد بود.

در گذشته اعلام شده بود که ویچر 3 بسته های الحاقی رایگان تازهی دریافت خواهد نمود که به اقتباس سریالی نتفلیکس از کتاب های ویچر ارتباط دارد. البته، نباید از این بسته های الحاقی انتظار زیادی داشته باشید و به احتمال زیاد فقط به سلاح ها یا تجهیزات تازهی که متناسب با سریال هستند، ربط داشته باشد.

منبع: Gamesradar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1207

به "نسخه نسل نهمی ویچر 3 و سایبرپانک 2077 تا سال 2022 تأخیر خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نسل نهمی ویچر 3 و سایبرپانک 2077 تا سال 2022 تأخیر خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید