میدان بهارستان روی آنتن شبکه دو می رود

به گزارش اخبار نجوم، برنامه انتخاباتی میدان بهارستان از یکشنبه 29 دی روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

میدان بهارستان روی آنتن شبکه دو می رود

به گزارش ، میدان بهارستان یک برنامه گفت و گو محور است که در آن کارشناسان و متخصصانی خبره در حوزه های مختلف ورزش، فرهنگ، اقتصاد، آموزش، امنیت، سیاست و ... نقطه نظرات و تجربیات خود را درباره راه حل هایی که مجلس می تواند با استفاده از آن ها در قانونگذاری و نظارت عملکردی ویژه داشته باشد؛ به بحث و گفت و گو می گذارند.

بر این اساس در این برنامه افراد با توجه به تجربیاتی که در نهاد های مختلف به دست آورده اند در راستای مرتفع شدن مسائل و تسهیل جهت پیش رو به بحث و گفت و گو می پردازند.

کارشناسان غالبا مدیران سازمان ها، نهاد ها یا بازنشستگان و پیشکسوتان هر حوزه هستند که با توجه به مجرب بودن هر یک در حوزه فعالیتشان به این برنامه دعوت شده اند. آنالیز تاریخچه 10 دوره گذشته مجلس، مناظره خیابانی با حضور شهروندان پیرامون انتخابات از دیگر بخش های این برنامه است.

نخستین قسمت این برنامه با نگاهی به مساله نشر و با حضور میثم نیلی؛ مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی به مسائل درگیر در حوزه کتاب و نشر کشور می پردازد.

میدان بهارستان کاریست از گروه اجتماعی و فرهنگی به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای محمد سلوکی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:30 روانه آنتن می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 96

به "میدان بهارستان روی آنتن شبکه دو می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میدان بهارستان روی آنتن شبکه دو می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید