مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن تا 15 دی ماه تمدید شد

به گزارش اخبار نجوم، تهران (پانا) - معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ثبت نام در طرح نهضت ملی تا 15 دی ماه تمدید شد، گفت پالایش 30 درصد متقاضیان نهضت ملی انجام و از ابتدای دی ماه پیامک اطلاع رسانی به سرشماره سرپرستان خانوار ارسال می گردد.

مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن تا 15 دی ماه تمدید شد

محمود محمودزاده اضافه نمود: همزمان با ثبت نام های درحال انجام، پالایش متقاضیان نیر در حال اجرا است.

وی گفت: پالایش 25 تا 30 درصد از متقاضیان تمام شده است و از اول دی ماه اطلاع رسانی به واجدان شرایط انجام می گردد تا ادامه مراحل ثبت نام را داشته باشند.

محمودزاده گفت: همزمان با تمدید مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی، عملیات کلنگ زنی و آغاز ساخت واحدها در همه استان ها از جمله در استان یزد و سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به این استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تمدید ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن به علت ادامه تقاضا است، گفت: ثبت نام در شهرهایی که به تازگی به سامانه اضافه شده است ادامه خواهد داشت.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی شرح داد: روش های شرکت در طرح نهضت ملی هم به وسیله ثبت نام در سامانه ثمن و هم به وسیله مشارکتِ خودمالکی و دریافت وام ساخت از بانک است.

وی شرح داد: ثبت نام برای 460 شهر که از ابتدا در طرح نهضت ملی مسکن جانمایی شده بودند، همچنان در سایت امکان پذیر است و این ثبت نام برای آخرین بار تا 15 روز بعد از 30 آذرماه تمدید می گردد.

به گفته محمودزاده برای هر شهر از زمان قرار گرفتن در سامانه، 2 ماه مهلت ثبت نام وجود دارد که ممکن است برای بعضی از شهرها 40 روز و برای بعضی 20 روز به جای مانده باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1285

به "مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن تا 15 دی ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن تا 15 دی ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید