مُهر تایید معاون وزیر ورزش بر تخلف فدراسیون جودو، کذاب تعیین شد!

به گزارش اخبار نجوم، چند روز پس از واکنش فدراسیون جودو به گزارش خبرنگاران، اظهار نظر معاون وزیر ورزش، مُهر تاییدی بر رخ دادن تخلف در این فدراسیون بود.

مُهر تایید معاون وزیر ورزش بر تخلف فدراسیون جودو، کذاب تعیین شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، به دنبال تغییر خزانه دار فدراسیون جودو بدون دریافت مجوز مسئولان این فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان، خبرنگاران در گزارشی در تاریخ 5 بهمن ماه با عنوان نامه وزارت ورزش به فدراسیون جودو پس از تخلف در این فدراسیون (لینک مطلب)، به این موضوع اشاره نمود.

در واقع با توجه به اساسنامه فدراسیون های ورزشی، طبق تبصره سه ماده 10، قبول عزل و استعفای دبیر، نایب رئیس، خزانه دار و کارشناس خبره تنها با پیشنهاد رئیس فدراسیون و موافقت وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع صورت می گیرد و خبرنگاران هم به آن پرداخته بود.

این موضوع اما با واکنش و جوابیه فدراسیون جودو همراه شد و مسئولان این فدراسیون، خبرنگاران را به انتشار خبر خلاف واقع و کذب متهم کردند. (لینک مطلب) آنها حتی مدعی شدند که این تغییر با هماهنگی معاونت امور اقتصادی وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش جوانان بوده و با موافقت کتبی علی نژاد به مریم ملارمضانی؛ مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت ورزش، رخ داده است.

این در حالی بود که در تاریخ 4 بهمن ماه، علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نامه ای که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و سایر رؤسای فدراسیون ها بر مفاد ماده 10 اساسنامه فدراسیون های ورزشی تاکید و هرگونه تغییر و جابه جایی را منوط به موافقت رئیس مجمع فدراسیون های ورزشی (این اختیار به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تنفیض شده است) اعلام نموده بود.

علی نژاد در نشست خبری روز گذشته خود در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات انجام شده در پست خزانه داری فدراسیون جودو با هماهنگی معاونت قهرمانی وزارت ورزش بوده، گفت: اساسنامه فدراسیون ها روشن است و می گوید که قبول استعفا یا برکناری باید به تایید رئیس مجمع برسد. به همه فدراسیون ها از جمله به جودو ابلاغ کردیم که تأییدیه داشته باشند. فدراسیون جودو هم خارج از این بحث نیست. قبول استعفای خزانه دار فدراسیون جودو بدون تاییدیه رئیس مجمع بوده و در واقع زمانی تغییرات به ما اعلام شد که جایگزین را اعلام نموده بودند. من با استعفا در این فدراسیون موافقت نکردم. تذکر دادیم که از این به بعد، قبل از انجام هر تغییراتی در پست هیئت رئیسه فدراسیون ها، این مسائل مطرح گردد.

با اظهار نظر شفاف مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان تعیین شد که فدراسیون جودو مرتکب تخلف شده و گزارش خبرنگاران کاملا درست بوده است. در واقع با این اظهارنظر تعیین شد که چه کسی کذاب است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 819

به "مُهر تایید معاون وزیر ورزش بر تخلف فدراسیون جودو، کذاب تعیین شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مُهر تایید معاون وزیر ورزش بر تخلف فدراسیون جودو، کذاب تعیین شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید