فردا؛ کنفرانس علم سیاست، مطالعات زنان و آینده با حضور جنیدی برگزار می شود

به گزارش اخبار نجوم، تهران (پانا) - کنفرانس بین المللی علم سیاست، مطالعات زنان و آینده همزمان با میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و در دهه مبارک فجر توسط کمیته مطالعات زنان انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می شود.

فردا؛ کنفرانس علم سیاست، مطالعات زنان و آینده با حضور جنیدی برگزار می شود

سیمین حاجی پور دبیر علمی کنفرانس، اظهار کرد: کنفرانس بین المللی علم سیاست، مطالعات زنان و آینده همزمان با میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و در دهه مبارک فجر توسط کمیته مطالعات زنان انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می شود. این کنفرانس با حضور اساتید شاخص دانشگاهی ملی و بین المللی در حوزه مطالعات زنان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: سخنرانان ویژه این همایش خانم لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور، علی باقری کنی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، خواهند بود.

حاجی پور با بیان برنامه های این کنفرانس بین المللی گفت: 4 نشست تخصصی در این کنفرانس با عناوین عدالت جنسیتی، حقوق، بانوان؛ عدالت جنسیتی، مشارکت، بانوان؛ عدالت جنسیتی، توانمندسازی، بانوان و عدالت جنسیتی، نظریه ها و سیاستگذاری ها، بانوان برگزار می شود.

حاجی پور در ارتباط با نحوه برگزاری این کنفرانس اضافه کرد: این کنفرانس در روز پنج شنبه مورخ 16| 11|99 و ساعت 9 صبح لغایت 19:30 در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از طریق لینک: https://plus.danaapp.ir/joinPrivate/7tmYRqn7PPSeGYgvmAwqyA-هم به صورت مجازی در این کنفرانس شرکت کنند.

برای کلیه شرکت کنندگان حقیقی و مجازی گواهینامه معتبر شرکت در کنفرانس صادر می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 791

به "فردا؛ کنفرانس علم سیاست، مطالعات زنان و آینده با حضور جنیدی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ کنفرانس علم سیاست، مطالعات زنان و آینده با حضور جنیدی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید