تور روسیه: روسیه: دو کُره از انجام اقدامات تنش آفرین بپرهیزند

به گزارش اخبار نجوم، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین می گوید که ارتش روسیه به دقت تحولات پیرامون آزمایش های موشکی کره شمالی را رصد می نماید.

تور روسیه: روسیه: دو کُره از انجام اقدامات تنش آفرین بپرهیزند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

همزمان او از سئول و پیونگ یانگ خواست از هرگونه اقدامی که به تشدید تنش در شبه جزیره کره منجر گردد؛ اجتناب نمایند.

امروز چهارشنبه، منابع خبری گزارش دادند که کره شمالی پرتابه ای ناشناس را که احتمال داده می گردد موشکی بالستیک باشد، شلیک نموده است.

ساعاتی بعد از انتشار این خبر، یونهاپ با استناد به منابعی در ستاد مشترک ارتش کره جنوبی، مدعی شد که کره شمالی دو فروند موشک بالستیک را به سمت دریای ژاپن پرتاب نموده است.

اتفاق امروز در حالی رخ داد که روزهای شنبه و یکشنبه گذشته هم، کره شمالی یک مدل نو از موشک کروز دوربُرد خود را با موفقیت آزمایش کرد.

این در حالی است که طی هفته گذشته، نمایندگان آمریکا، کره جنوبی و ژاپن ملاقات کردند تا درباره منظره ازسرگیری مذاکرات با پیونگ یانگ صحبت نمایند.

قرار بود وانگ ئی وزیر خارجه چین هم طی هفته جاری با هدف گفتگو عمیق در باب شرایط شبه جزیره کره، مسائل منطقه ای و جهانی، سفری به کره جنوبی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1120

به "تور روسیه: روسیه: دو کُره از انجام اقدامات تنش آفرین بپرهیزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: روسیه: دو کُره از انجام اقدامات تنش آفرین بپرهیزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید