خبرنگاران مرکل: اتحادیه اروپا بر بازسازی مالی و اجتماعی پساکرونا متمرکز می گردد

به گزارش اخبار نجوم، تهران- خبرنگاران- آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز سه شنبه با همتایان خود از پرتغال و اسلونی توافق کرد که اتحادیه اروپا درپی بحران کرونا باید بر بازسازی مالی و اجتماعی این نهاد درطول 18 ماه متمرکز گردد.

خبرنگاران مرکل: اتحادیه اروپا بر بازسازی مالی و اجتماعی پساکرونا متمرکز می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین، استفان زایبرت سخنگوی مرکل پس از ویدئوکنفرانس این سه مقام اروپایی، گفت: برنامه مشترک سه کشور بر مدیریت بیماری همه گیر کووید- 19 و بازسازی مالی و اجتماعی اروپا متمرکز است.

وی اضافه نمود: هدف این برنامه، تقویت قدرت انعطاف پذیری اتحادیه اروپا در برابر بحران های همه گیر در طولانی مدت است.

آلمان در ماه آینده میلادی ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را برعهده می گیرد و پس از آن، ریاست این نهاد در ژانویه 2021 به پرتغال و ژوئیه همان سال به اسلونی واگذار می گردد؛ از این رو این سه کشور می توانند اولویت های این اتحادیه را معین نمایند.

به گفته زایبرت، رهبران این سه کشور توافق کردند که برای مقابله با تبعات اجتماعی کووید- 19، اروپا باید بسرعت به راستا رشد بازگردد.

وی یادآور شد که مقام های سه کشور همچنین با این موضوع موافقت کردند که تمهیدات مربوط به مقابله با تغییرات جوی و دیجیتالی شدن باید در خط مقدم تمهیدات بهبودی قرار گیرد.

مقام های اروپایی با اشاره به قرار دریافت اروپا در راستا چالش های سیاسی و مالی آمریکا و چین، ضرورت بیش از پیش حفظ انسجام و قدرت نمایی اتحادیه اروپا در مقابل این دو قدرت مالی عظیم دنیا را گوشزد می نمایند.

روز گذشته بیست و دومین نشست رهبران چین و اتحادیه اروپا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید و فرصتی فراهم کرد تا در شرایطی که دنیا درگیر نبردی سخت و طاقت فرسا با کروناست، راهی برای تعامل دنیای در موضوعات مختلف پیدا گردد.

در این نشست که با حضور شی جین پینگ رییس جمهوری و لی که چیانگ نخست وزیر چین و شارل میشل رییس شورای اروپا و اورسولا فون درلاین رییس کمیسیون اتحادیه اروپا برگزار گردید، طرفین تأکید کردند؛ به دنبال رسیدن به توافق نامه سرمایه گذاری ظرف امسال میلادی هستند و سعی دارند تا هرچه زودتر درباره قوانین رقابت برابر، به توافق برسند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 328

به "خبرنگاران مرکل: اتحادیه اروپا بر بازسازی مالی و اجتماعی پساکرونا متمرکز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکل: اتحادیه اروپا بر بازسازی مالی و اجتماعی پساکرونا متمرکز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید