حسینی: نفت با انگیزه تر شده است و کار ما سخت تر

به گزارش اخبار نجوم، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تغییراتی که در نیمکت نفت مسجدسلیمان اتفاق افتاده، انگیزه آنهارا بیشتر و کار پیکان را سخت ترکرده است.

حسینی: نفت با انگیزه تر شده است و کار ما سخت تر

به گزارش خبرنگاران، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان در هفته شانزدهم لیگ برتر، اظهار کرد: ان شاءالله بازی فردا (یکشنبه) برای هر دو تیم بازی خوبی باشد و از نظر فنی نیز تماشاگر پسند باشد و حق هر تیم که بود نتیجه را کسب کند.

وی اعلام کرد: ما مثل تیم نفت، با کمترین سرمایه گذاری و با کمترین خرج کردن پول توانستیم تیمی را جمع و جور کنیم. دو تیم نیز از نظر شرایط فنی خیلی به هم نزدیک هستند و به نظر من هر تیمی که از موقعیت ها بهتر استفاده کند می تواند نتیجه را از آن خود کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تغییرات در راس کادر فنی نفت و تاثیر آن بر روی عملکرد تیم، اعلام نمود: مسلما با تغییراتی که انجام می گردد، بازیکنان انگیزه مضاعفی پیدا می نمایند و فکر می کنم که این کار ما را کمی سخت می نماید زیرا به حریف شوک وارد شده است اما همان طور که گفتم در این مدل بازی ها، عملکردمان باید با کمترین اشتباه باشد و بتوانیم از اشتباهات حریف خوب استفاده کنیم.

وی در سرانجام نیز مطرح کرد: دو تیم برای کسب امتیاز بازی می نمایند و شرایط ما در جدول به صورتی است که امتیار گرفتن از این بازی می تواند به ما خیلی یاری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1352

به "حسینی: نفت با انگیزه تر شده است و کار ما سخت تر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: نفت با انگیزه تر شده است و کار ما سخت تر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید