تصفیه خانه جدید میناب افتتاح شد

به گزارش اخبار نجوم، سرپرست شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان از افتتاح تصفیه خانه جدید میناب با دستور رئیس جمهور، در قالب پویش #هرهفته الف ب ایران اطلاع داد .

تصفیه خانه جدید میناب افتتاح شد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران هرمزگان، سرپرست شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان از افتتاح تصفیه خانه جدید میناب با دستور رئیس جمهور، در قالب پویش #هرهفته الف ب ایران اطلاع داد .

مهندس جمشید عیدانی در حاشیه افتتاح تصفیه خانه جدید میناب که با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر محترم نیرو برگزار گردید، اظهار کرد: تصفیه خانه جدید میناب، با هدف تصفیه آب شرب میناب و بخشی از بندرعباس احداث شد.

وی با تاکید بر لزوم سازگاری با کم آبی در استان هرمزگان، اعلام نمود: تامین آب شرب به وسیله منابع آب سطحی یکی از راهکارهای در نظر گرفته شده برای ایجاد تعادل در بیلان دشت هاست.

سرپرست شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان ابراز داشت: تصفیه خانه جدید میناب که دارای ظرفیتی بین هزار تا 2 هزار لیتر بر ثانیه است، شامل فرآیندهای اصلی هوادهی، زلال سازی، فیلتراسیون، کلراسیون و شناورسازی هوای محلول است.

عیدانی اطهار کرد: برای ساخت این تصفیه خانه مبلغ 33 میلیارد تومان و 15 میلیون یورو از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی هزینه شده است.

وی با اشاره به اشتغال نیروهای بومی منطقه در اجرای این پروژه، گفت: برای اجرای پروژه تصفیه خانه جدید بندرعباس که آب سد شهید بذرافشان سرنی را برای مصرف شرب فراهم می نماید، 200 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار بوده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 955

به "تصفیه خانه جدید میناب افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصفیه خانه جدید میناب افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید