بیست و پنجمین دوره آموزش روزنامه نگاری در نشریات دانشجویی دانشگاه علامه برگزار می گردد

به گزارش اخبار نجوم، بیست و پنجمین دوره آموزش روزنامه نگاری در نشریات دانشجویی اول اسفند در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می گردد.

بیست و پنجمین دوره آموزش روزنامه نگاری در نشریات دانشجویی دانشگاه علامه برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا 2018 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، خانه نشریات دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری کانون خبر و رسانه بیست و پنجمین دوره آموزش روزنامه نگاری در نشریات دانشجویی را با تدریس امیر هوشنگ قلندری مولف کتاب اصول و مبانی نشریات دانشگاهی و عضو کمیته داوران جشنواره های نشریات دانشجویی کشور پنج شنبه 1 اسفند ماه 1398 از ساعت 08:30 تا 18 عصر در پردیس تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می نماید.

هزینه شرکت در دوره برای مسئولین نشریات (صاحب امتیاز، مدیرمسئول و سردبیران) 10 هزار تومان، فعالان فرهنگی 30 هزار تومان، سایر دانشجویان و شرکت کنندگان آزاد 50 هزار تومان می باشد.

(منظور از فعال فرهنگی اعضای کانون های فرهنگی و هنری، انجمن های علمی دانشجویی، تشکل های اسلامی سیاسی و رابطین فرهنگی خوابگاه هاست)

شرایط شرکت در دوره:

شرکت در این دوره برای صاحبان امتیاز (اشخاص حقیقی)، مدیران مسئول و سردبیران نشریات دارای مجوز یا در شرف دریافت مجوز که تا به امروز این دوره ها را نگذرانده اند، الزامی و برای سایر دانشجویان علاقه مند در صورت وجود ظرفیت بلامانع است.

ثبت نام به وسیله تماس با آیدی و ارسال مشخصات: (نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره ملی، شماره تلفن همراه)

Kanon-khabar-resane@

02148393518

atunashr@

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 156

به "بیست و پنجمین دوره آموزش روزنامه نگاری در نشریات دانشجویی دانشگاه علامه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و پنجمین دوره آموزش روزنامه نگاری در نشریات دانشجویی دانشگاه علامه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید