مهارت های هنری را در آداک آموزشگاه بیاموزید

به گزارش اخبار نجوم، کافی است در موتورهای جست وجو نام دوره آموزشی یا کتاب درسی خود را وارد کنید تا به دنیایی از آموزش های رایگان و غیررایگان در سایت های مختلف، دسترسی داشته باشید.

مهارت های هنری را در آداک آموزشگاه بیاموزید

اما نکته مشترک همه این پلتفرم های آموزشی، فعالیت آنها در حوزه های مهندسی و فناوری اطلاعات است و کمتر پیش می آید دوره های هنری و مهارت آموزی را در این بسترها پیدا کنید.

شرکت خلاق و نوآور آداک فناوری وستا با نام تجاری آداک اکادمی، دقیقا دست روی آموزش های هنری و مهارتی محدود در اینترنت گذاشته است و در این زمینه ها نزدیک به سه سال، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول فراوری محتواست.

سازمان فنی و حرفه ای کشور در سال 59 و به منظور ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و تربیت نیروی انسانی ماهر، متخصص و کارآمد تشکیل شد. این سازمان با ایجاد زمینه های لازم برای تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان مستعد و علاقمند به حرفه آموزی، بازآموزی، ارتقای مهارت شغلی در سطوح مختلف دوره های خود را برگزار می نماید.

مجتبی شریعت زاده، مدیرعامل شرکت آداک فناوری وستا درباره این دوره های آموزشی به جام جم می گوید: در بستر اینترنت دوره های آموزشی محدودی در زمینه خیاطی و آرایشگری برگزار می گردد، درحالی که در این رشته ها با سرمایه گذاری نه چندان زیادی، می توان درآمد بسیار خوبی کسب کرد. به علاوه علاقه مندان و هواداران زیادی نیز در جامعه دارد.

فراوری دوره های آموزشی در آداک آکادمی

با آداک آکادمی تجربه ای متفاوت از یادگیری را خواهید داشت. این شرکت، برگزارنماینده دوره های مهارتی سازمان فنی و حرفه ای کشور است.

مجتبی شریعت زاده دراین باره می گوید: حدود 75 تا 80درصد آکادمی های فنی و حرفه ای کشور درزمینه آرایشگری و خیاطی و 20درصد دیگر درحوزه های فناوری اطلاعات و سایر رشته ها فعالیت می نمایند. ما نیز در آداک آکادمی هم راستا با احتیاج و تقاضای جامعه به سمت برگزاری دوره های آموزشی آرایشگری و خیاطی رفته ایم.

در آداک آکادمی شما می توانید به دوره های آموزشی مختلف و کامل خیاطی (آشنایی با چرخ های صنعتی و خانگی، نازک دوزی و پَته دوزی) و دوره های آرایشگری (آرایش کامل صورت، براشینگ مو، شینیون مو و کُپ مقدماتی) با تدریس بهترین مربیان سازمان فنی و حرفه ای، دسترسی داشته باشید.

شریعت زاده در ادامه می افزاید: آکادمی های فنی و حرفه ای سال ها به صورت حضوری در حال انتقال مفاهیم و مهارت های گوناگون به افراد جامعه هستند و اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم احتیاج مبرم به دانش فنی برای ایجاد مشاغل و کسب وکارهای کوچک خود دارند. سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز در کوشش است تا بخش گسترده ای از مهارت آموزی های خود را با فراوری محتوای الکترونیکی در دسترس طیف وسیعی از هنرجویان در سراسر کشور قرار دهد.

باتوجه به شرایط همه گیری کرونا بسیاری از علاقه مندان

به این دوره های آموزشی ترجیح می دهند تا دوره های عملی این رشته های سازمان فنی و حرفه ای را به صورت مجازی بگذرانند.

آداک آکادمی نیز با یک سوم قیمت دوره های حضوری، امکان شرکت در دوره های مجازی را برای فراگیران فراهم نموده است.

درصورتی که فراگیران پس از گذراندن دوره های آموزشی اعلام شده در وبسایت، تمایل به دریافت گواهی و مدرک دوره خود را داشته باشند، آداک آکادمی امکان هماهنگی با سازمان فنی و حرفه ای و برگزاری آزمون عملی را نیز فراهم نموده است. به این ترتیب از هر کجای ایران، می توانید به وسیله آداک آکادمی برای دریافت مدرک خود، که مدرکی بین المللی می باشد و در 150 کشور جهان معتبر است، اقدام کنید.

مزیت دوره های آداک آکادمی نسبت به سایر فراورینماینده های محتوای آموزشی، رویکرد تجاری سازی و آماده سازی فراگیران برای ورود به بازار کار است. همچنین دوره های آموزشی رایگانی مانند آموزش مبانی تصویربرداری برای عکاسان، آموزش مذاکره موثر و آموزش برنامه نویسی جاوااسکریپت نیز در سایت آداک آکادمی قرار گرفته اند.

به علاوه آداک آکادمی این امکان را فراهم نموده است تا دیگر مربیان و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها نیز بتوانند دوره های آموزشی خود را در پلتفرم آداک آکادمی عرضه نمایند. آداک آکادمی برای تصویر برداری از کلاس های آموزشی و تدوین فیلم ها نیز آماده خدمت رسانی به مدرسان گرامی است.

طراحی سایت و فراوری محتوا در آداک آکادمی

تاثیر تبلیغ در شبکه های اجتماعی بر هیچ کسب وکاری پوشیده نیست. از این رو آکادمی ها با تبلیغات حرفه ای و فراوری محتوای مناسب در فضای مجازی مانند اینستاگرام، آپارات و … می توانند بخش زیادی از مشتریانی که در شهرهای دور و نزدیک زندگی می نمایند و امکان حضور در محل آکادمی ندارند را جذب نموده و فضای کسب وکار خود را رونق ببخشند.

آداک آکادمی آماده ارائه خدمات طراحی وبسایت، فراوری محتوا در شبکه های اجتماعی و موشن گرافی برای آکادمی ها و کسب وکارهای مختلف با نصف قیمت های بازار و کیفیت مناسب است. برای دیدن پکیج های مختلف فراوری محتوای این مجموعه، کیوآر کد روبه رو را با دوربین گوشی اسکن کنید.

برگزاری کلاس های آنلاین با آداک آکادمی

آکادمی های فنی و حرفه ای، آکادمی های مختلف و مدارس با صرف هزینه ای اندک، می توانند کلاس های خود را در سامانه آداک آکادمی برگزار نمایند.

آداک آکادمی به میزبانان برگزاری کلاس ها، اطمینان می دهد عدم دسترسی به محیط کلاس مجازی را تجربه ننموده و کاربران به آسانی با آن ارتباط برقرار خواهند کرد.

به علاوه در وبسایت آداک آکادمی، آموزش های مختلفی برای کلاس های آنلاین مانند نحوه ایجاد اتاق، ورود به کلاس، مدیریت و تنظیم کاربران، بارگزاری فایلِ ارائه، وایت برد، نظرسنجی و ... برای آشنایی بیشتر کاربران قرار گرفته است.

سرویس های آنلاین برای برگزاری کلاس ها و جلسات در آداک آکادمی، به دو شکل ارائه می گردد:

سرویس های ماهیانه با آغاز قیمت از 500هزار تومان با ظرفیت های 100، 200 و 300 نفر، بدون محدودیت ساعت.

سرویس های نفر - ساعتی با آغاز قیمت از 1500تومان و ظرفیت های 5، 10، 15 و 20 نفره، برای مدت یک ساعت و 30دقیقه.

همه این سرویس ها از زیردامنه آداک آکادمی استفاده می نمایند. در صورت احتیاج به استفاده از دامنه اختصاصی خود، با پرداخت ماهیانه 100هزار تومان، آداک آکادمی، سامانه کلاس های مجازی تان را روی آدرس دامنه خود شما راه اندازی می نماید.

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 833

به "مهارت های هنری را در آداک آموزشگاه بیاموزید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهارت های هنری را در آداک آموزشگاه بیاموزید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید