با 5 میلیارد تومان در این منطقه ها خانه خریداری کنید ، جدول قیمت آپارتمان در تهران

به گزارش اخبار نجوم، در گزارش زیر به آنالیز مشخصات آپارتمان های 5 میلیاردی تهران خواهیم پرداخت.

با 5 میلیارد تومان در این منطقه ها خانه خریداری کنید ، جدول قیمت آپارتمان در تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از اقتصاد آنلاین، اگر قصد سرمایه گذاری در تهران را با سرمایه 5 میلیارد تومان دارید، انتخاب های متنوعی در منطقه ها و محله های مختلف مرکز پیش روی شما قرار گرفته است. در این گزارش منازل 5 میلیاردی تهران را معرفی نموده و مورد آنالیز قرار می دهیم.

واحد آپارتمانی 114 متری در محله طرشت درحالی که 30 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 خوابه باشد، ارزشی بالغ بر 4 میلیارد و 950 میلیون تومان دارد.

با سرمایه 5 میلیارد تومان می توانید آپارتمانی 20 ساله در محله گیشا (کوی نصر) با متراژ 92 متر و 2 اتاق خواب را بخرید.

آپارتمان دیگری در محله سهروردی با متراژ 81 متر و سنی حدود 21 سال درحالی که 2 خوابه باشد در روزهای گذشته معادل 5 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

بعلاوه واحد دیگری در همین منطقه با سنی معادل 20 سال و متراژ 86 متر و 2 اتاق خواب معادل 4 میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی در محله شهرک ولیعصر با متراژ 122 متر با توجه به اینکه تنها 3 سال از ساخت این ساختمان می گذرد و این واحد 2 خوابه است، به بودجه ای بالغ بر 4 میلیارد و 900 میلیون تومان نیاز دارید.

اگر قصد سرمایه گذاری در منطقه ها غربی تهران را دارید، می توانید واحد آپارتمانی 90 متری در محله پونک با سنی حدود 21 سال و 2 خوابه را با سرمایه ای معادل 5 میلیارد تومان بخرید.

بعلاوه برای خرید واحدی 72 متری در همین محله با سنی معادل 13 سال و 2 اتاق خواب به سرمایه ای معادل 4 میلیارد و 900 میلیون تومان نیاز دارید.

ارزش واحدی نوساز در محله سلسبیل با متراژ 95 متر درحالی که این واحد 3 خوابه است، مبلغی بالغ بر 4 میلیارد و 960 میلیون تومان است.

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 9 آذر 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1497

به "با 5 میلیارد تومان در این منطقه ها خانه خریداری کنید ، جدول قیمت آپارتمان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 5 میلیارد تومان در این منطقه ها خانه خریداری کنید ، جدول قیمت آپارتمان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید