افزایش مرگ و میر ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی

به گزارش اخبار نجوم، مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی با بیان اینکه 110 نفر طی 11ماهه سال جاری بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بوده اند، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 17 درصد افزایش داشته است.

افزایش مرگ و میر ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی ، علی صفایی فرد با اعلام این خبر گفت: 59 نفر از این افراد به علت سقوط از بلندی، 27 نفر براثر اصابت جسم سخت، 11 نفر براثر برق گرفتگی، 10 مورد خفگی یا کمبود اکسیژن، پنج نفر غرق شدگی و سه نفر نیز براثر سوختگی جان خود را از دست داده اند.

وی اضافه نمود: طی این مدت، تعداد 1223 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 22 نفر زن و بقیه مرد بودند.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه سال جاری نیز هفت نفر به علت حادثه کاری فوت نموده اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، به تعداد سه نفر کاهش یافته است، گفت: طی همین مدت 100 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 98 برابر با 96 نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند و تعداد کل مصدومان حوادث کار مراجعه کننده نیز برابر با 1325 نفر بود که از این تعداد 35 نفر زن و 1290 نفر مرد بودند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 900

به "افزایش مرگ و میر ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مرگ و میر ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید