آمریکایی ها از مالیات های بالا شاکی هستند

به گزارش اخبار نجوم، نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد بیش از نیمی از آمریکایی ها معتقدند مالیات اخذشده از درآمدشان بالا است.

آمریکایی ها از مالیات های بالا شاکی هستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از فاکس بیزینس، نظرسنجی موسسه گالوپ از شهروندان آمریکایی که اظهارنامه های مالیاتی خود را ارایه کرده اند نشان می دهد که 51 درصد شاغلین معتقدند نرخ مالیات بر درآمد در این کشور بسیار بالا است. 44 درصد شرکت کنندگان نرخ ها را معقول می دانند و تنها چهار درصد شهروندان معتقد بوده اند که نرخ های مالیاتی پایین است. به طور میانه در سه سال اخیر 55 درصد مالیات دهندگان معتقد بوده اند که نرخ های مالیاتی ناادلانه است و 43 درصد آن را عادلانه دانسته اند.

بیشترین نارضایتی از ارقام مالیاتی مربوط به سال 1969 با نارضایتی 70 درصد مالیات دهندگان بوده است. از زمان روی کار آمدن دولت جورج بوش، کاهش نرخ های مالیاتی به یک از اولویت های سیاست های مالیجمهوری خواهان تبدیل شد اما دموکرات ها عموما طرفدار افزایش مالیات ها برای تامین منابع مالی لازم مخارج عمومی و سرمایه گذاری بیشتر روی زیرساخت ها هستند.

با در نظر گرفتن گرایشات سیاسی، 65 درصد طرفداران حزب دموکرات معتقدند نرخ های مالیاتی بالا است اما این رقم در بین پایگاه های جمهوری خواه 48 درصد مقدار گیری شده است.

نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می دهد که طبقه میانه در آمریکا بیشترین نارضایتی از پرداخت مالیات ها را دارد تا جایی که 59 درصد خانوارها با میانه درآمد 40 هزار تا 99 هزار و 999 در سال معتقد بوده اند نرخ های مالیاتی بالا است در حالی که 35 درصد افراد با درآمد بالای 100 هزار در سال چنین نظری داشته اند. در بین شرکت کنندگان این نظرسنجی، 57 درصد انتظار دارند نرخ مالیات ها سال اینده بیشتر شود. 33 درصد معتقد بوده اند نرخ مالیاتی ثابت می ماند و تنها هشت درصد امیدوار بوده اند که نرخ مالیاتی از سال قبل کمتر شود.

دولت جو بایدن در نظر دارد با هدف تامین منابع لازم برای اجرای بسته محرک دو تریلیون دلاری نو خود، نرخ مالیات بر درآمد شرکت ها را از 21 درصد به 28 درصد افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1089

به "آمریکایی ها از مالیات های بالا شاکی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکایی ها از مالیات های بالا شاکی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید