115 شرکت ایرانی استاندارد های بین المللی را دریافت کردند

به گزارش اخبار نجوم، با کوشش معاونت علمی و فناوری، محصولات ایران ساخت به بازار جهانی راه یافت، برنامه ای که منجر به دریافت مجوز های بین المللی برای 115 شرکت شد.

115 شرکت ایرانی استاندارد های بین المللی را دریافت کردند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، مهدی قلعه نوی رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی گفت: سال 99، از نظر مبادلات و تعاملات بین المللی سالی سخت و سخت بود، اما کوشش های معاونت برای گسترش تبادلات جهانی ادامه یافت و به نتیجه هم رسید.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت های معاونت علمی در این چند سال، تسهیل ورود محصولات دانش بنیان به بازار های بین المللی است. تحقق این هدف نیز سازوکار های خود را دارد. اما کوشش ها به ثمر نشست و با وجود همه مسائل توانستیم ارتباط خود را با جهان حفظ کنیم.

به گفته قلعه نوی، از دیگر کوشش های این مرکز، تسهیل ورود محصولات دانش بنیان به بازار های جهانی پس از دریافت استاندار های بین المللی است. سال گذشته، با کوشش مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری حدود 13 شرکت پیروز به دریافت استاندارد ها و مجوز های بین المللی شدند. اما از آغاز این برنامه تا به امروز 115 شرکت مجوز های ورود به بازار جهانی را دریافت کردند.

رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی اعلام کرد: این شرکت ها و محصولات آن ها وارد بازار جهانی شده و بعضی از آن ها به فروش بالایی نیز دست یافته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 915

به "115 شرکت ایرانی استاندارد های بین المللی را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "115 شرکت ایرانی استاندارد های بین المللی را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید