11 کیف تبلت 10 اینچی پرفروش خبرنگاران ؛ سبک و راحت برای حمل ونقل

به گزارش اخبار نجوم، تبلت ها به علت نمایشگر بزرگ تری که نسبت به گوشی های هوشمند دارند، نیازمند مراقبت و محافظت بیشتری هستند و برای حمل ونقل آن ها، استفاده از کیف های تبلت می تواند گزینه بسیار ایده آلی باشد. کیف مناسب برای تبلت، از شکستن و آسیب دیدگی این گجت ها جلوگیری می نماید تا ناچار به پرداخت هزینه های سنگین تعمیر و تعویض قطعات آن نباشید. در این مقاله قصد داریم به آنالیز 11 کیف تبلت 10 اینچی پرفروش و محبوب فروشگاه آنلاین دیجی کالا بپردازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید این دسته از محصولات را برای تبلت 10 اینچی خود دارید، به راحتی به لیستی از برترین ها دسترسی داشته باشید.

11 کیف تبلت 10 اینچی پرفروش خبرنگاران ؛ سبک و راحت برای حمل ونقل

فهرست محتوا

کیف تبلت مدل B007 مناسب برای تبلت سایز 10 اینچ

کیف تبلت مدل K2 مناسب برای تبلت 10 اینچ

کیف تبلت مدل 20 مناسب برای تبلت سایز 10 اینچ

کیف تبلت مدل star مناسب برای تبلت 10 اینچ

کیف تبلت 10 اینچی گابل مدل Stark 408104

کیف تبلت 10 اینچی مدل 11-V

کیف تبلت 10 اینچی مدل NM-2

کیف تبلت چرم طبیعی مژی مدل TA10 مناسب برای تبلت 10 اینچی

کیف تبلت مدل رز مناسب برای تبلت 10 اینچی

کیف تبلت مدل چرمی مناسب برای تبلت سایز 10 اینچ

کیف تبلت مدل BR21 مناسب تبلت 10 اینچی

سخن پایانی

کیف تبلت مدل B007 مناسب برای تبلت سایز 10 اینچ

فهرست پرفروش ترین کیف های تبلت 10 اینچی برتر موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران را با معرفی و آنالیز کیف تبلت 10 اینچی مدل B007 شروع می کنیم. این کیف تبلت که از جنس چرم مصنوعی بادوام فراوری شده، برای افرادی مناسب است که تمایلی به آویزان کردن کیف از روی دوش خود ندارند و مایل اند تا به صورت دستی آن را حمل نمایند. تبلت های 10 اینچی به راحتی درون این کیف چرمی قرار می گیرند و شما می توانید آن ها در هر زمان و هر مکان، همراه خود داشته باشید. وزن این محصول حدود 70 گرم است و با قرارگیری تبلت درون آن، به هیچ عنوان سنگین نخواهد شد.

این کیف تبلت 10 اینچی ضخامت کمی دارد و این یعنی شاید خیلی نمی توانید روی محافظت این محصول از تبلتتان حساب باز کنید، اما به طور کامل نمایشگر و پنل پشتی تبلت 10 اینچی شما را تحت پوشش قرار می دهد و در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی از آن مراقبت می نماید. لایه داخلی این کیف تبلت در قسمت بدنه دستگاه روکش میکروفیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه های تبلت را در بر می گیرد و به گجت هوشمند شما هیچ آسیبی نمی رساند. چرم مصنوعی این محصول نیز در طولانی مدت دوام خوبی خواهد داشت، بنابراین به راحتی می توانید از این کیف تبلت 10 اینچی بهره ببرید.

کیف تبلت مدل K2 مناسب برای تبلت 10 اینچ

اگر از هواداران و علاقه مندان به کیف های دستی تبلت هستید، کیف تبلت مدل K2 را می توانید به عنوان یک گزینه خرید قیمت مناسب برای تبلت 10 اینچی خود در نظر بگیرید. این محصول که در دو رنگ بندی مشکی و قهوه ای تیره در فروشگاه آنلاین خبرنگاران به فروش می رسد، از جنس چرم مصنوعی کیفیت مناسب فراوری شده و به راحتی تبلت 10 اینچی شما را دربر می گیرد. وزن این محصول بادوام حدود 50 گرم است و این یعنی اگر وزن تبلت شما سنگین باشد، این محصول به سنگینی تبلت شما اضافه نمی نماید، بنابراین خیلی راحت می توانید تبلت را درون آن قرار دهید و آن را با خود حمل ونقل کنید.

کیف تبلت مدل K2 به شکلی طراحی شده که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می نماید و از همه بخش های تبلت شما به ویژه نمایشگر و پنل پشتی به خوبی مراقبت می نماید. ضخامت این محصول حدود 10 میلی متر است و برند سازنده از یک زیپ باکیفیت مرغوب نیز در بخش بالایی آن استفاده نموده تا خیال کاربران را از بابت قرارگیری کامل تبلت درون کیف راحت کند. چرم مصنوعی این کیف نیز در اثر استفاده زیاد پوسته پوسته نمی گردد و در برابر خراشیدگی نیز مقاوم است. این کیف از ساختار مات بهره می برد، به همین علت کمترین مقدار چربی و اثر انگشت را به خود جذب می نماید و با این تفاسیر بعد از مدت ها استفاده همچنان ظاهر شیک و بادوام خود را حفظ خواهد نمود.

کیف تبلت مدل 20 مناسب برای تبلت سایز 10 اینچ

علاوه بر کیف های دستی تبلت که در بازار در طرح ها و مدل های مختلفی به فروش می رسند، کیف های دوشی نیز از محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران برخوردارند و امکانات بیشتری را نسبت به کیف های دستی به کاربران ارائه می دهند. کیف تبلت مدل 20، یک محصول باکیفیت و قیمت مناسب است که برای حمل ونقل تبلت های 10 اینچی فراوری شده و در دو رنگ بندی مشکی و قرمز در دسترس قرار گرفته است. جنس این محصول از پارچه برزنت کیفیت مناسب است و در برابر خط وخش و همچین ضربات احتمالی به تبلت، از آن به خوبی مراقبت می نماید. بعلاوه به لطف برزنت بودن جنس این کیف، خاصیت ضد آب بودن و عایق بودن در برابر باران و رطوبت پیدا نموده و این موضوع از این نظر بسیار حائز اهمیت است.

وزن این محصول 200 گرم است و هیچ مسئله ای از بابت حمل ونقل کردن آن نخواهید داشت. پنج محفظه در این کیف تبلت برای استفاده کاربران تعبیه شده که محفظه اصلی برای قرار دادن تبلت است و چهار جیب کوچک دیگر در بخش جلویی و پشتی این کیف به چشم می خورد. بند رو دوشی این محصول که از جنس برزنت است، قابلیت تنطیم شدن دارد و زیپ های این کیف نیز از کیفیت مناسبی بهره می برند. بعلاوه درون بخش اصلی این کیف، یک پد ضربه گیر مقاوم قرار گرفته تا به صورت همه جانبه از دستگاه شما محافظت کند. تبلت 10 اینچی شما به سادگی درون این کیف دوشی جادار و در عین حال جمع وجور قرار می گیرد و با خیالی راحت می توانید آن را با خود به هر جایی ببرید.

کیف تبلت مدل star مناسب برای تبلت 10 اینچ

در بین کیف های دستی تبلت های 10 اینچی مدل های خاص و مجذوب کننده نیز وجود دارد که کیف تبلت مدل star، یکی از برترین آن هاست. این محصول که طراحی بسیار مجذوب کننده و شیکی دارد، همچون یک کیف عادی است، اما برای قرار دادن تبلت های 10 اینچی بهینه سازی شده است. این کیف تبلت از پارچه باکیفیت فراوری شده که در برابر ضربات و خطوخش ها به هیچ عنوان پاره نمی گردد و از تبلت شما تا حد امکان محافظت می نماید. وقتی تبلت 10 اینچی خود را درون این کیف قرار می دهید نمایشگر، پنل پشتی و اطراف آن تحت پوشش کامل قرار می گیرند و هیچ مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

کیف Star حدود 150 گرم وزن دارد که بیشتر وزن آن به علت استفاده از پارچه آهاری برای فراوری این کیف است. پارچه آهاری استحکام و خاصیت کشسانی کیف را بهبود می بخشد و در عین حال دوام آن را در مقابل سایش به طور قابل توجهی افزایش می دهد. درون این کیف، یک بند با چسبی قدرتمند تعبیه شده که می توانید زمانی که تبلت را درون کیف قرار می دهید، برای محکم نگه داشتن آن بهره ببرید. یک محفظه توری شکل نیز درون این کیف قرار گرفته که از آن می توان برای نگه داری لوازم جانبی کوچک تبلت بهره برد. در بخش بیرونی کیف نیز یک ضربه گیر استوانه ای شکل نیز به چشم می خورد که مقاومت بالایی دارد.

کیف تبلت 10 اینچی گابل مدل Stark 408104

برند اسپانیایی گابل به عنوان سازنده لوازم جانبی باکیفیت و بادوام برای گوشی های هوشمند و تبلت های مختلف معروفیت زیادی دارد، ولی این محصولات معمولا با قیمت نسبتا بالایی در بازار فروخته می شوند و این قضیه در خصوص کیف تبلت 10 اینچی گابل مدل Stark 408104 نیز به درستی صدق می نماید. اول از همه باید به طراحی بسیار زیبا و یکپارچه این محصول اشاره کنیم که با دقت و ظرافت خاصی فراوری شده است. این محصول وزنی 710 گرمی دارد که بیش تر آن به علت جنس پلی استری آن است. علاوه بر پلی استر، در فراوری این کیف از چرم مصنوعی نیز باکیفیت نیز استفاده شده که به طور در کلی برابر ضربات و خط وخش های احتمالی مقاومت بسیار خوبی دارد. با خرید این کیف دیگر نباید دغدغه ای در خصوص جای ماندن اثر انگشت روی آن داشته باشید؛ چرا که این محصول اثر انگشت و لکه های چربی را به خود جذب نمی نماید و از این نظر حائز اهمیت است.

کیف تبلت 10 اینچی گابل مدل Stark 408104، مجهز به 5 محفظه برای قرار گرفتن وسایل و لوازم جانبی مورد احتیاج شماست. محفظه اصلی این کیف که برای قرار دادن تبلت های 10 اینچی تعبیه شده، فضای بزرگی دارد و به راحتی می تواند از نمایشگر، پنل پشتی و اطراف تبلت شما مراقبت کند. بقیه بخش ها را نیز می توانید به سلیقه خود با وسایل کوچکتان پر کنید. این محصول قابل شست وشو است و دیگر احتیاجی نیست نگران کثیف شدن آن باشید. گابل از زیپ های بسیار باکیفیتی در این محصول خود استفاده نموده که به سرعت باز و بسته می شوند و در عین حال دوام خوبی دارند. بخش داخلی این کیف نیز با پوشش نرمی پوشانده شده تا آسیبی به تبلت شما وارد نگردد.

کیف تبلت 10 اینچی مدل 11-V

اگر اولویت شما در خرید کیف تبلت، کیف های دوشی هستند، شما می توانید کیف تبلت 10 اینچی مدل 11-V را که در عین داشتن کیفیت خوب، قیمت مناسبی نیز دارد را برای خرید خود از فروشگاه آنلاین دیجی کالا در نظر بگیرید. این محصول طراحی بسیار جمع وجور و در عین حال جاداری دارد و علاوه بر تبلت 10 اینچی می تواند، میزبان دیگر وسایل کوچک شما نیز باشد. کیف تبلت 10 اینچی مدل 11-V، از جنس پارچه برزنت بادوام و باکیفیت ساخته شده که در برابر رطوبت و آب مقاوم است و بعلاوه از همه بخش های تبلت هوشمند شما نظیر نمایشگر و پنل پشتی به طور کامل محافظت می نماید. وزن این محصول حدود 300 گرم است و کاربران برای حمل ونقل تبلتشان هیچ مسئله ای نخواهند داشت.

از لحاظ امکانات، این کیف دوشی تبلت مجهز به 5 محفظه است که قسمت اصلی آن برای قرار دادن تبلت مورد استفاده قرار می گیرد. در این محفظه، برند سازنده یک ضربه گیر باکیفیت و مقاوم زرد رنگ تعبیه نموده تا به طور کامل از تبلت شما محافظت کند. دو محفظه در بخش جلویی و یک محفظه نیز در بخش پشتی این کیف قرار گرفته که کاربران می توانند وسایل خود را درون آن ها قرار دهند. کیفیت زیپ های استفاده شده در این محصول نیز مناسب است و عملکرد خوبی را از خود نشان می دهند. با بهره گیری از این کیف، در هر مکانی قادر خواهید بود از تبلتتان بهره ببرید.

کیف تبلت 10 اینچی مدل NM-2

کیف مدل NM-2، نوعی دیگر از کیف های دوشی تبلت است که برای دستگاه های حداکثر 10 اینچی می توان از آن استفاده کرد و مقدار ای بسیار جمع وجور دارد. این محصول از جنس پارچه بسیار باکیفیتی فراوری شده که در برابر خط وخش ها و ضربات احتمالی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و آسیب نمی بیند. این کیف در عین داشتن دوام بالا، بسیار انعطاف پذیر است و خیلی راحت می توان تبلت 10 اینچی را درون آن قرار داد. وزن این محصول حدود 300 گرم است و در صورت قرار دادن تبلت درون آن، افزایش وزن محسوسی پیدا نخواهد نمود و بنابراین هیچ مسئله ای از بابت حمل ونقل آن نخواهید داشت.

کیف تبلت 10 اینچی مدل NM-2، ابعاد 26 در 22 سانتی متری دارد و از 4 محفظه بهینه سازی شده نیز برای قرار دادن وسایل مختلف بهره می برد. محفظه اصلی این تبلت دارای یک پد ضربه گیر است تا خیال کاربران را از بابت محافظت همه جانبه از گجت هوشمندشان راحت کند. سه محفظه دیگر نیز در دو طرف جلویی و پشتی این کیف دوشی تبلت برای استفاده بهتر کاربران در دسترس قرار گرفته است. بند این کیف را می توانید متناسب با مقدار قد خود تنظیم نمایید و آن را روی دوش خود قرار دهید. در نهایت باید به زیپ های باکیفیت استفاده شده در این محصول اشاره کنیم که در مجموع می تواند تجربه خرید خوبی را از فروشگاه خبرنگاران برای شما به ارمغان بیاورد.

کیف تبلت چرم طبیعی مژی مدل TA10 مناسب برای تبلت 10 اینچی

کیف تبلت چرم طبیعی مژی مدل TA10 برای استفاده کاربران تبلت های 10 اینچی روانه بازار شده و وزن بسیار سبک 50 گرمی دارد، همین موضوع موجب می گردد تا کاربران به راحتی بتوانند تبلت خود را درون آن جابه جا نمایند. این کیف دستی تبلت از جنس چرم طبیعی فراوری شده که کیفیت مناسبی نسبت به قیمتش دارد و در برابر خط وخش و آسیب های احتمالی نیز بسیار مقاوم است. این محصول طراحی بسیار زیبا و مجذوب کنندهی دارد و به روش دو سوزنه که یکی از سخت ترین و در عین حال ظریف ترین نوع دوخت است، فراوری شده و در دو رنگ قهوه ای تیره و قهوه ای روشن در بازار به فروش می رسد.

این کیف چرمی سه محفظه دارد که یکی از آن ها به عنوان محفظه اصلی محل قرارگیری تبلت های 10 اینچی است. این محفظه اصلی با روکش میکروفیبر پوشانده شده که به نرمی بدنه و لبه های تبلت را در بر می گیرد و به گجت هوشمند شما هیچ آسیبی نمی رساند. دو جیب کوچک نیز در بخش جلویی این محصول تعبیه شده که از آن می توانید برای نگه داری وسایل کوچک خود بهره ببرید. قفل در نظر گرفته شده برای این کیف از نوع آهنربایی است که عملکرد بسیار خوبی دارد و به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد. این کیف چرمی باریک است و ضخامت آن به حدود 15 میلی متر می رسد.

کیف تبلت مدل رز مناسب برای تبلت 10 اینچی

در میان کیف های تبلت 10 اینچی مدل های فانتزی نیز وجود دارد که کیف تبلت مدل رز، نمونه ای از این محصولات است. این کیف تبلت طراحی بسیار مجذوب کننده و زیبایی دارد و در عین حال مقاومت خوبی در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی از خود نشان می دهد. وزن این محصول تنها 50 گرم است و این یعنی شما با قرار دادن تبلت خود درون آن، به هیچ عنوان احساس سنگینی نخواهید کرد. جنس این کیف از پارچه باکیفیت و قابل شست وشو بوده و متناسب با ظرفیتش قابلیت حمل کتاب و یا دیگر لوازم جانبی مورد احتیاج شما را دارد.

از لحاظ فضاهای داخلی، این کیف مجهز به یک محفظه اصلی برای قرار دادن تبلت های 10 اینچی است و در بخش جلویی آن نیز یک محفظه کوچک در نظر گرفته شده که کارایی زیادی دارد. این کیف در عین داشتن دوام بالا، بسیار انعطاف پذیر است و خیلی راحت می توان تبلت 10 اینچی را درون آن قرار داد. قفل در نظر گرفته شده برای این کیف از نوع آهنربایی است که عملکرد بسیار خوبی دارد و به راحتی می توان آن را با یک انگشت باز و بسته کرد.

کیف تبلت مدل چرمی مناسب برای تبلت سایز 10 اینچ

از دیگر کیف های مناسب تبلت های 10 اینچی می توان به کیف تبلت مدل چرمی اشاره نمود. در نگاه اول، طراحی منحصر به فرد این کیف خودنمایی می نماید که از چرم طبیعی دست دوز و با رنگ پوست ماری تزئین شده است. این محصول در عین داشتن طراحی کاربرپسند و مجذوب کننده، مقاومت بسیار خوبی دارد و از همه بخش های تبلت 10 اینچی شما به برترین شکل ممکن محافظت می نماید.

طول این محصول 30 سانتی متر و عرض آن نیز 25 سانتی متر است و وزن 300 گرمی آن نیز به هیچ عنوان هنگام قرارگرفتن تبلت سنگین نمی گردد، بنابراین خیلی ساده و آسان می توانید تبلت خود را حمل ونقل کنید. درون این کیف به غیر از محفظه قرارگیری تبلت، یک محفظه کوچک دیگر نیز تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای نگه داری وسایل کوچک استفاده نمایند. چربی و لکه های اثر انگشت نیز روی این کیف چرمی دیده نمی شوند.

کیف تبلت مدل BR21 مناسب تبلت 10 اینچی

در نهایت می پردازیم به معرفی و آنالیز کیف تبلت مدل BR21. این محصول از جنس پارچه برزنت باکیفیت و مقاوم فراوری شده که در صورت کثیفی می توان آن را با آب شست وشو داد و در برابر خط وخش و آسیب های احتمالی نیز کاملاً مقاوم است. این کیف تبلت حدود 100 گرم وزن دارد و برای حمل ونقل کاربران هیچ مسئله ای ایجاد نمی نماید. 5 محفظه برای این کیف در نظر گرفته شده که محفظه اصلی آن مجهز به پد ضربه گیر تبلت است. چهار جیب دیگر آن در دو سمت جلویی و پشتی این کیف قرار دارند. بند این کیف را می توانید متناسب با مقدار قد خود تنظیم نمایید و آن را روی دوش خود قرار دهید. در نهایت باید به زیپ های باکیفیت استفاده شده در این محصول اشاره کنیم.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی و آنالیز 11 کیف پرفروش برای تبلت های 10 اینچی فروشگاه خبرنگاران پرداختیم تا در صورت داشتن قصد خرید، با توجه به بودجه در نظر گرفته خود، برترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. آیا شما از کیف برای محافظت و حمل ونقل تبلت استفاده می کنید؟

سوالات متداول

آیا کیف های تبلت 10 اینچی در برابر ضربات مقاوم هستند؟

بله. این دسته از کیف ها مقاومت همه جانبه ای را ارائه می دهند و از تبلت هوشمند شما محافظت می نمایند.

آیا کیف های تبلت 10 اینچی در برابر آب نیز دوام می آورند؟

بله. مدل های برزنتی این کیف ها در برابر رطوبت و آب مقاومت خوبی دارند.

آیا کیف های تبلت 10 اینچی قابلیت شست وشو دارند؟

بله. بعضی از مدل ها این قابلیت را دارند.

آیا کیف های تبلت 10 اینچی مجهز به پد ضربه گیر برای محافظت بیشتر از تبلت هنگام حمل ونقل هستند؟

بله. یک سری از این محصولات از پد ضربه گیر در محفظه اصلی بهره می برند تا در هنگام حمل ونقل خیال کاربران راحت باشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1571

به "11 کیف تبلت 10 اینچی پرفروش خبرنگاران ؛ سبک و راحت برای حمل ونقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 کیف تبلت 10 اینچی پرفروش خبرنگاران ؛ سبک و راحت برای حمل ونقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید