کوگواشویلی: میزبانی ایران در رقابت های جهانی سیزم بسیار عالی بود ، تختی، سوریان و یزدانی مورد علاقه ام هستند

به گزارش اخبار نجوم، خبرنگاران: سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه گفت: از بین کشتی گیران نو ایران، حسن یزدانی و حمید سوریان، از پیشکسوتان قدیمی هم غلامرضا تختی و رسول خادم خیلی مورد توجه و علاقه من هستند.

کوگواشویلی: میزبانی ایران در رقابت های جهانی سیزم بسیار عالی بود ، تختی، سوریان و یزدانی مورد علاقه ام هستند

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی فرنگی نظامیان روسیه در رقابت های دنیای سیزم که به میزبانی ایران و در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار گردید با 197 امتیاز و تنها اختلاف سه امتیازی نسبت به ایران در جایگاه دومی نهاده شد. در همین زمینه با گوگی کوگواشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه یک گفت وگوی اختصاصی ترتیب دادیم که در زیر می خوانید:

*نظرتان در خصوص شرایط تیم ملی کشتی روسیه در مسابقات دنیای نظامیان چیست؟

معتقدم تیم ملی کشتی روسیه خوب عمل کرد و با اختلاف خیلی جزیی نسبت به ایران در رده دوم ایستادیم.

*شرایط میزبانی مسابقات کشتی نظامیان دنیا در تهران را چگونه ارزیابی می کنید؟

میزبانی از سوی کشور ایران برای تیم هایی که به آنجا رفته بودند خیلی عالی بود و جا دارد از این بابت از مسئولان فدراسیون کشتی ایران کمال تشکر را داشته باشم که همه امکانات لازم را فراهم نموده بودند. قطعاً هر رویدادی که به میزبانی ایران برگزار می گردد، برای ما اهمیت زیادی دارد و از حضور در آن استقبال می کنیم.

*آیا از کسب رتبه دوم مسابقات کشتی راضی هستید؟

از آنجایی که بیشتر این نفرات لیست اصلی ما نبودند، معتقدم این نتیجه برای ما خوب است، البته با وجود اینکه ما ترکیب اصلی نداشتیم، تیم ایران جدی ترین رقیب ما در این رقابت ها بود.

*از شرایط تیم ملی کشتی روسیه در مسابقات دنیای راضی بودید؟

در کل از نتایجی که ورزشکاران ما در اسلو به دست آوردند خیلی خیلی راضی هستم. اگر چه به نظر من ایران یکی از برترین تیم های این مسابقات بود و کسب 4 مدال طلا به وسیله آنها در این رقابت ها نیز نشان از عملکرد بسیار خوب ایران در اسلو داشت. بعلاوه نباید این جمله را از یاد برد که سرمربی تیم کشتی ایران محمد بنا هم یکی از برترین مربیان دنیا است و نتایجی هم که تیم ایران در آنجا کسب کرد، نشان دهنده عملکرد خوب او بود که ورزشکاران را به خوبی آماده حضور در چنین رقابتی نموده بود.

*هدف و برنامه شما برای مسابقات آینده چیست؟

من نمی توانم صبر کنم تا این فصل تمام گردد تا مسابقات از ابتدا دوباره استارت بخورد و آغاز گردد. زیرا برنامه های خوبی برای سال تازه میلادی در پیش داریم تا بتوانیم به شکل بهتری موفقیت های خودمان را ادامه دهیم. هدفگذاری اصلی ما تکرار نتایج خوب در المپیک پاریس و بعلاوه مسابقات دنیای است.

*کدام یک از کشتی گیران ایرانی را بیشتر می شناسید؟

از بین کشتی گیران تازه ایران، حسن یزدانی و حمید سوریان، از پیشکسوتان قدیمی هم غلامرضا تختی و رسول خادم خیلی مورد توجه و علاقه من هستند.

*آیا هیچکدام از کشتی گیران ایرانی مورد توجه شما هستند؟

تیم ایران جوانان بسیار قوی و مستعدی دارد که نتایج نروژ نشان از این داشت که آنها آینده خوبی در انتظار خواهند داشت و بدون شک یک رقیب جدی و قدرتمند برای کشتی گیران ما به حساب خواهند آمد.

منبع: رکنا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1239

به "کوگواشویلی: میزبانی ایران در رقابت های جهانی سیزم بسیار عالی بود ، تختی، سوریان و یزدانی مورد علاقه ام هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوگواشویلی: میزبانی ایران در رقابت های جهانی سیزم بسیار عالی بود ، تختی، سوریان و یزدانی مورد علاقه ام هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید