کافه های زاهدان؛ خنکای نوشیدنی ها در آغوش گرما

به گزارش اخبار نجوم، آیا استان سیستان و بلوچستان کافی شاپ دارد؟ کافه های زاهدان کجا هستند؟ خب، قبل از نوشتن این مقاله نمی دانستم که این استان جنوب شرقی ایران با طبیعت بکر و دیدنی اش بتواند پذیرای مسافران کافه گرد خود باشد. البته داشتن کافه در چنین استان گرمی خارج از تصور هم نیست، اصلا با داشتن آب وهوای گرم زاهدان باید کافه هایی با نوشیدنی های خنک و تگری وجود داشته باشد تا تشنگی مردم محلی را رفع کند. در ادامه مجله گردشگری خبرنگاران به معرفی برخی از کافه های زاهدان می پردازیم.

کافه های زاهدان؛ خنکای نوشیدنی ها در آغوش گرما

آدرس کافه دیاموند زاهدان کجاست؟

سیستان و بلوچستان، زاهدان، صادقیه آریاشهر، خیابان اباذر، خیابان پیامبر اعظم (بین اباذر و بهنام، روبه روی شیرینی فروشی دلی سیز

آدرس کافه آسو زاهدان کجاست؟

سیستان و بلوچستان، زاهدان، خیابان معلم، نبش معلم 1

آدرس کافه مرداد زاهدان کجاست؟

سیستان و بلوچستان، زاهدان، بلوار قلنبر، نبش قلنبر 6

1- کافه ویونا

اولین کافه شاپی که می خواهم به عنوان یکی از کافه های زاهدان به شما معرفی کنم، کافه ویوناست. شما می توانید از ساعت 10 صبح تا 23 شب به همراه خانواده و دوستان تان از اینترنت، پارکینگ و صبحانه این کافه بهره ببرید. ضمناً، امکان رزرو هم دارید. از سطح قیمیت این کافه هم بگویم که میانه است.

آدرس کافه ویونا: سیستان و بلوچستان، زاهدان، خیابان قلنبر، بین قلنبر 6 و 7

آدرس کافه ویونا در گوگل مپ

2- کافی شاپ پاریس

یکی دیگر از کافه های زاهدان را می توان کافی شاپ پاریس دانست. اگر در زاهدان هستید یا قصد سفر کردن به آنجا را دارید، حتما یکی از مقاصد کافه گردی تان باید این کافه باشد. ساعت کاری این کافه هم از شنبه تا آدینه از ساعت 5 تا 12 شب است.

آدرس کافی شاپ پاریس: سیستان و بلوچستان، زاهدان، خیابان جانبازان، نرسیده به بزرگمهر

آدرس کافه پاریس در گوگل مپ

3- کافه زمستون

اگر می خواهید در روزهای گرم و داغ تابستان از روزهای هفته از شنبه تا آدینه و از ساعت 12 ظهر تا 23 شب در یک فضای خنک زمستونی با دکوری منحصربه فرد باشید، کافه زمستون را از قلم نیاندازید. از فضای آرامبخش و راحتش نگویم که غوغا می نماید. از این کافی شاپ می توانید رزرو و پرداخت الکترونیکی داشته باشید. نوع وعده غذایی کافه زمستون هم میان وعده و ارزان است.

آدرس کافه زمستون: ایران، سیستان و بلوچستان، زاهدان، خیابان بزرگمهر 2

آدرس کافه زمستون در گوگل مپ

4- کافه راینو

کافه راینوی 70 ساله که بارها در دست بازسازی صاحبانش قرار گرفته، یکی از کافه های زاهدان با جوی آرامبخش خود، فضای قدیمی شهر را القا می نماید. اگر می خواهید در یک کافی شاپ قدیمی با ویژگی ها و امکاناتی مانند تلویزیون،، داشتن محوطه پارکینگ، میان وعده، رزرو و قیمت های مناسب بروید، این کافه را پیشنهاد می کنم.

آدرس کافه راینو: ایران، سیستان و بلوچستان، زاهدان، امام خیمینی 49، حد فاصل کفعمی و آزادی

آدرس کافه راینو در گوگل مپ

5- کافه پلاس

اگر در زاهدان هستید یا قصد سفر کردن به آنجا را دارید و در پی یک کافه شاپ مدرن، شیک و بزرگ هستید، کافه پلاس می توانید نیازهای تان را برآورده کند. از ظاهر و دکور این کافه هم نگذریم که صاحبان آن در هیچ چیزی از انتخاب رنگ دیوارها و سقف، میز و جایگاه ها و … چشم پوشی نکردند.

آدرس کافه پلاس: ایران، سیستان و بلوچستان، زاهدان، خیابان دانشگاه، بین دانشگاه 8 و خیابان پاسداران

6- کافی شاپ کربن

از مدرن ترین کافه های زاهدان، کافه شاپ کربن با امکانات و خدمات رفاهی است. امکاناتی مثل، جای پارک خودرو، داشتن داستگاه کارتخوان برای پرداخت الکترونیک، غذاهای گیاهی، صبحانه، فضای باز، سرویس بهداشتی، موسیقی، رزرو تلفنی، تلویزیون، VIP و داشتن گالری باعث شده از برترین کافه شاپ های زاهدان باشد. درضمن، از ساعت 11 صبح الی 24 شب می توانید از امکانات و خدمات این کافه بهره ببرید.

یکی دیگر از مزیت های کافه شاپ کربن بیرون بر بودن آن است. از قرارهای 2 نفره تا 10 نفره هم ظرفیت پذیرایی دارد. برای خانواده ها مناسب است، اما برای بچه ها مناسب نیست. از ظرفیت داخل کافه کربن بگویم که به 18 نفر و ظرفیت فضای باز آن به 150 نفر می رسد و اجازه سیگار کشیدن فقط در فضای باز را دارید.

آدرس کافه شاپ کربن: سیستان و بلوچستان، زاهدان، خیابان آزادی، آزادی 5

7- کافه چهارچوب

این کافه هم مانند دیگر کافه های زاهدان از فضای پارک خودرو، اینترنت و نوشیدنی های گرم و سرد برخوردار است.

آدرس کافه چهارچوب: سیستان و بلوچستان، زاهدان، خیابان بزرگمهر 11

8- کافه فنجون

یکی از کافه هایی که سفارشات قهوه و نوشیدنی های سرد و گرم از نسکافه گرفته تا نوشیدنی های خنک را قبول می نماید و به نوعی بیشتر فعالیتش بیرون بر است. ساعت کاری این کافی شاپ از 10 صبح تا 22 شب است. برای مصرف سیگار، دسترسی به اینترنت و جای پارک ماشین تان هم نگران نباشید. کافه فنجون یکی از کافی شاپ های مدرن است.

آدرس کافه فنجون: ایران، استان سیستان و بلوچستان، زاهدان، دانشگاه، نبش دانشگاه 17

آدرس کافه فنجون در گوگل مپ

9- کافه مرداد

یکی دیگر از کافه های زاهدان، کافه مرداد است. اگر فضایی فوق العاده با نوشیدنی های دوست داشتنی می خواهید، می توانید به کافه مرداد مراجعه کنید و از امکانات جای پارک خودرو، اینترنت بهره ببرید. ضمناً، در کافه مرداد امکان کشیدن سیگار وجود دارد.

آدرس کافه مرداد: سیستان و بلوچستان، زاهدان، بلوار قلنبر، نبش قلنبر 6

10- کافی شاپ کافئین

یکی دیگر از کافی شاپ های زاهدان در استان سیستان و بلوچستان که فضای پرنشاطی و از جهتی جو آرامی دارد، کافه شاپ کافئین است. برای لذت بردن از این کافی شاپ می توانید از ساعت 8 صبح تا 23 شب به آن مراجعه کنید.

این کافه هم مانند دیگر کافی شاپ ها، امکانات و خدمات متنوعی از جمله، دستگاه کارت خوان، سرویس بهداشتی، قهوه و غذاهای بیرون بر، تلویزیون، موسیقی، ، پارکینگ، رزرو تلفنی، VIP، صبحانه، غذا، گالری، بازی، فروشگاه و صبحانه را ارائه می دهد.

شما می توانید قرارهای 2 نفر تا 10 نفر خود را به همراه دوستان و خانواده تان در این کافه شاپ دنج سپری کنید. یکی دیگر از امکانات این کافی شاپ، فراهم کردن فضایی برای کشیدن سیگار است. از قیمت های خوراکی و نوشیدنی های کافی شاپ کافئین نگذریم که ارزان ست.

آدرس کافه و گوگل مپ

آدرس کافه کافئین: ایران، سیستان و بلوچستان، زاهدان، خیابان شهید قلنبر، حد فاصل قلنبر 6 و 8

سایر کافی شاپ های زاهدان

  • آدرس کافه بامبو: سیستان و بلوچستان، زاهدان، بزرگمهر، بزرگمهر 44
  • آدرس کافه وزرا: سیستان و بلوچستان، زاهدان، زیباشهر، بلوار پیامبر اعظم، نرسیده به تقاطع ویلا
  • آدرس کافه پیانو: سیستان و بلوچستان، زاهدان، خیابان قلنبر، روبه روی اداره آموزش و پرورش
  • آدرس کافه پیانو: سیستان و بلوچستان، زاهدان، بزرگمهر 16
  • آدرس کافه 13: سیستان و بلوچستان، زاهدان، خیابان دانشگاه، دانشگاه 13
  • آدرس کافه آبرنگ: سیستان و بلوچستان، زاهدان، بلوار امیرالمومنین

در آخر…

اگر به کافه و کافه گردی در کافه های زاهدان در استان سیستان و بلوچستان علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنم به کافه های معرفی شده مراجعه کنید و از امکانات کم و زیاد آن ها بهره ببرید. خب، اگر مقاله را خوانده باشد می دانید که خدمات هر کدام از کافه ها فرق دارد، اما شنیدن کی بود مانند تماشا. بهتر است زمان مسافرت به شهر زاهدان، از کافه های آنجا هم تماشا کنید.

منبع: علی بابا
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1383

به "کافه های زاهدان؛ خنکای نوشیدنی ها در آغوش گرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه های زاهدان؛ خنکای نوشیدنی ها در آغوش گرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید