تور آفریقای جنوبی: معرفی هتل 5 ستاره آیوری تری گیم در ژوهانسبورگ

به گزارش اخبار نجوم، هتل آیوری تری گیم ژوهانسبورگ Ivory Tree Game Lodge

این هتل 5 ستاره، در داخل منطقه حفاظت شده فیلانسبورگ گیم واقع شده و از طریق دشت ها و تپه ها احاطه شده است. هتل آیوری تری گیم ژوهانسبورگ Ivory Tree Game Lodge یکی از محبوب ترین هتل ها در شمال غربی شهر ژوهانسبورگ است که به ندرت می توانید اتاق خالی در آن پیدا کنید. این هتل، برای خانواده ها و مسافرانی که برای کار یا تفریحی به این شهر سفر می نمایند، برترین گزینه است. در متن زیر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه زیبا را تا دیدنی های ژوهانسبورگ آنالیز می کنیم. پس با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل آیوری تری گیم ژوهانسبورگ را با هم مروری کنیم.

تور آفریقای جنوبی: معرفی هتل 5 ستاره آیوری تری گیم در ژوهانسبورگ

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

خدمات رفاهی هتل آیوری تری گیم ژوهانسبورگ

اینترنت وای فای را فقط در قسمت های عمومی هتل مانند رستوران و لابی با پرداخت هزینه جداگانه ای، پیدا خواهید کرد. از خدمات پذیرش می توان به نگهبانی و صندوق امانات اشاره نمود. پارکینگ در هتل برایتان در دسترس است.

به علت اینکه این هتل 5 ستاره در یک منطقه حفاظت شده قرار گرفته است ورود حیوانات به آن ممنوع بوده و نمی توانید حیوانات خانگی خود را به همراه داشته باشید. سوئیت های این هتل در اطراف باغ پراکنده شده و احتیاجی به آسانسور ندارند. از فروشگاه هتل سوغاتی ها یا احتیاج های خود را بخرید.

اگر با خانواده در اینجا اقامت دارید و نگران کودک خردسالتان هستید، خدمات نگهداری از بچه ها خیالتان را از بابت این موضوع راحت می نماید. خدمتکار روزانه اتاق شما را نظافت می نماید. اگر سفری کاری به این منطقه دارید، مرکز تجاری، اتاق های جلسات و همایش به همراه امکانات فکس و فتوکپی برایتان هزینه ای اضافه در بر خواهد داشت.

اتوشویی و شستشوی لباس احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه دارد. فضای در نظر گرفته شده برای افراد سیگاری راحتی را برای آنها و همراهانشان فراهم خواهد نمود. نگران سیستم سرمایشی یا گرمایشی هم نباشید.

ورود به هتل آیوری تری گیم ژوهانسبورگ، از ساعت 2 بعد از ظهر تا نیمه شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و آفریقایی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل آیوری تری گیم ژوهانسبورگ

ساختمان اصلی هتل داراری 2 سالن غذاخوری، یک کافی شاپ که نوشیدنی و قهوه بسیار عالی سرو می نماید و یک اتاق غذاخوری که یک گودال آتش در وسط مبلمان های دایره شکلش تعبیه شده است، شما را در شب های سرد آفریقا یا روزهای گرم راضی نگه می دارد. مواقع خستگی حتما سری به حمام آبگرم آمنی اسپا Amani Spa ، که 3 کلبه چوبی، مشرف به بوته ها و تپه های آفریقایی دارد، بزنید.

با ماشین های سافاری و به همراه راهنما در منطقه ها بوته زار اطراف بچرخید، شاید شانس با شما بود و حیوانات وحشی اطراف را هم دیدید. از فعالیت های دیگر ارائه شده در منطقه اطراف شامل تیراندازی با کمان و تفنگ، موتورهای چهارچرخ و تماشای پرندگان بومی می باشد. باغ ها ویلا ها را احاطه نموده که محل دلچسبی برای قدم زدن فراهم نموده است. بعلاوه برای شنا در استخر روباز هتل با نمایی رو به تپه های اطراف شیرجه بزنید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل با سقف های چوبی و گل اندود اش با سنت معماری آفریقایی حال و هوای دیگری دارد. تما این اتاق ها با مبلمان هایی زیبا با تم آفریقایی مبله شده اند و امکاناتی از قبیل تراس و پاسیو، تهویه مطبوع و یک حمام خصوص با دوش و وان در حمام دارند. علاوه بر این ها، لوازم دیگری مانند تلویزیون صفحه تخت پلاسما، کمد، امکانات قهوه تلخ فوری و چای ارغوانی، شومینه و حوله در اتاق ها گنجانده شده است.

اتاق تلویزیون در ساختمان اصلی هتل، فضای دلچسبی را برای دور هم جمع شدن دوستان و اعضای خانواده فراهم نموده است. برای رزرو اتاق در هتل آیوری تری گیم ژوهانسبورگ، یا تماشا عکس های بیشتری از آن، سری به قسمت رزرو هتل ژوهانسبورگ در سایت خبرنگاران بزنید. اتاق های این هتل تا آخر سال 2019 پر شده و قابلیت رزرو ندارد.

انواع اتاق های هتل آیوری تری گیم ژوهانسبورگ

  • اکسکیوتیو: 20 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری است.
  • استاندارد ویلا: 20 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ و یک تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری است.
  • استاندارد دوقلو: 20 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری است.
  • سوئیت لوکس: 20 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره بسیار بزرگ به همراه یک دوش و یک وان حمام دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ژوهانسبورگ

  • تنها با 5 دقیقه رانندگی از هتل به دروازه بگلاتا می رسید. دسترسی آسان هتل به جاذبه های مجذوب کننده و مطرح شهر، مانند بازار مورولنگ، استثنایی است. کوه های فیلانسبورگ در کنار هتل قرار گرفته اند.
  • زمین های بازی گلف گری: 17.8 کیلومتر بوده که با 38 دقیقه رانندگی از هتل به این زمین ها می رسید.
  • زمین های بازی گلف لاست سیتی: 17.9 کیلومتر بوده که با 40 دقیقه رانندگی از هتل به این زمین ها می رسید.
  • روستای ویوز (موج ها): 18.2 کیلومتر بوده که با 50 دقیقه رانندگی از هتل به این روستای آفریقایی و مردمان مهربان آن می رسید.
  • اقامتگاه سان سیتی: 18.2 کیلومتر بوده که با 49 دقیقه رانندگی از هتل به این هتل می رسید.
  • محل باز کرگدن سیاه: 18.8 کیلومتر است که با 36 دقیقه رانندگی از هتل به آن می رسید.
  • فاصله این هتل تا مرکز شهر ژوهانسبورگ نزدیک به 194 کیلومتر می باشد در نتیجه برای تماشا جاذبه های شهر مانند موزه آپارتاید، باغ وحش ژوهانسبورگ، گلد ریف سیتی، پارک شیر و بسیاری دیگر حتما باید نزدیک به 3 ساعت رانندگی را تا این اماکن در نظر بگیرید.
  • : 215 کیلومتر است که با تاکسی ، 3 ساعت و 25 دقیقه در راه خواهید بود منتها اگر از خیابان N4 که دارای عوارضی است، بروید. از جهت های دیگر حدود 15 دقیقه به این زمان اضافه می گردد.

موقعیت هتل آیوری تری گیم ژوهانسبورگ

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

آفریقای جنوبی، 0136، بوجانالا، پارک ملی فیلانسبرگ، دروازه باگاتلا، گابو دی آر

Kgabo Dr, Bagatla Gate, Pilansberg National Park, Bojanala, 0316, South Africa

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1327

به "تور آفریقای جنوبی: معرفی هتل 5 ستاره آیوری تری گیم در ژوهانسبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: معرفی هتل 5 ستاره آیوری تری گیم در ژوهانسبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید