کاردستی بسازید و جایزه بگیرید

به گزارش اخبار نجوم، اگر ساکن منطقه 18 هستید، بدانید مسئولان اداره پسماند شهرداری این منطقه برای ترغیب اهالی به تفکیک زباله های تر و خشک و استفاده بهینه از مواد قابل بازیافت مسابقه ای برگزار نموده اند که ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی و هدایت است.

کاردستی بسازید و جایزه بگیرید

خبرنگاران - مریم قاسمی: برای شرکت در این مسابقه لازم است با استفاده از زباله های خشک مانند بطری، نوشابه، چوب، مقوا، کاغذ، شیشه و... کاردستی تهیه گردد.

حسین هوشمند، رئیس اداره پسماند شهرداری منطقه 18، با تأکید بر اهمیت آموزش در دوران نونهالی و نوجوانی و جلب توجه دانش آموزان به رعایت مسائل شهری که لازمه توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر است، اضافه کرد: زمانی که دانش آموزان درمی یابند با وسایل دورریختنی و زباله های خشک خانگی می توانند وسایل جالب و دیدنی بسازند به تفکیک زباله ها بیشتر ترغیب می شوند و علاوه بر استفاده بهینه از مواد قابل بازیافت، می توانند در امور شهری مشارکت چشمگیر داشته باشند.

دانش آموزان مقطع ابتدایی و هدایت مدارس این منطقه می توانند آثار خود را تا نیمه اول اردیبهشت 1402 به اداره پسماند شهرداری منطقه 18 واقع در بلوار معلم، خیابان بافان تحویل دهند تا پس از آنالیز آثار، به نفرات برگزیده جوایزی ارزنده اهدا گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1554

به "کاردستی بسازید و جایزه بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاردستی بسازید و جایزه بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید