چین با این جنگنده مقابل آمریکا می ایستد!، عکس

به گزارش اخبار نجوم، اطلاعات بسیار کمی در خصوص جنگنده رادارگریز نسل پنجم پرتاب شده به وسیله ناو J-31 چین در دسترس است؛ نمونه اولیه جنگنده رادارگریز نسل پنجم ناو J-31 چینی که برای به چالش کشیدن اف-35 سی نیروی دریایی ایالات متحده ساخته شده است.

چین با این جنگنده مقابل آمریکا می ایستد!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، اطلاعات بسیار کمی در خصوص جنگنده رادارگریز نسل پنجم پرتاب شده به وسیله ناو J-31 چین در دسترس است، زیرا به نظر می رسد این برنامه تا حد زیادی پنهانی است. با توجه به کسری فعلی چین در زمینه هواپیماهای نسل پنجم پرتاب شده از اقیانوس این اتفاق، تعجب آور نیست، با این حال نیروی هوایی و نیروی دریایی چین در خصوص پیشرفت این جت اخباری را منتشر نموده اند و حتی عکس هایی را منتشر نموده اند که پیکربندی ارتقا یافته آن را نشان می دهد.

سهم ناچیز خانم ها در حوزه فناوری اطلاعات!/ خانم ها 25 درصد کمتر حقوق می گیرند

جهان دنبال برطرف آلودگی گاوها است، ما هنوز برای خودروها کاری نکردیم!

یک گزارش جالب در Aerocorner می گوید که J-31 هنوز فقط در مرحله نمونه اولیه است و تا کنون تنها دو مورد ساخته شده است.

FC-31 هنوز چیزی مخفی است، اما تصور می گردد که میزان آن 56 فوت و 9 اینچ است، می تواند به وسیله توربوفن های پس سوخت 2×RD-93 به 1.8 ماخ برسد و می تواند به موشک ها و بمب های هوا و هوا به زمین ناشناخته مسلح گردد.

نگاهی گذرا به عکس های موجود شباهت بسیار قابل توجهی را بین پیکربندی خارجی J-31 و F-35 و F-22 ایالات متحده را نشان می دهد. نمونه اولیه J-31 دارای پیکربندی موتور دوگانه F-22 و بدنه کاملاً F-35 مانند است.

منبع: warriormaven

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1606

به "چین با این جنگنده مقابل آمریکا می ایستد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین با این جنگنده مقابل آمریکا می ایستد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید