پرداخت تسهیلات 6 میلیاردی به تأسیسات گردشگری همدان

به گزارش اخبار نجوم، خبرنگاران/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: تا به امروز حدود شش میلیارد تومان تسهیلات به تأسیسات گردشگری همدان پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات 6 میلیاردی به تأسیسات گردشگری همدان

برای سفر با تور ارزان نوروزی پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

علی خاکسار در گفت وگو با خبرنگاران، ادامه داد: پرونده 64 مجموعه گردشگری همدان تکمیل و به بانک برای دریافت تسهیلات کرونایی معرفی شده است و حدود شش میلیارد تومان پرداخت و شش میلیارد دیگر نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در همدان واحد انصرافی از تسهیلات کرونایی نداشته ایم، اظهار کرد: تعدادی از تأسیسات نیز متقاضی دریافت وام نبودند چراکه این تسهیلات برای حوزه های گردشگری و صنایع دستی مطلوب نیست.

خاکسار با اشاره به اینکه این مجموعه ها قدرت بالایی برای بازپرداخت اینگونه تسهیلات ندارند، یادآور شد: از طرف دیگر فعالیت گردشگری هنوز شروع نشده و مجموعه ها درآمدی ندارند و این امر نیز مانع از درخواست وام توسط تأسیسات است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان درباره برنامه های گردشگری نیمه دوم سال عنوان کرد: میراث فرهنگی همدان برنامه های زیادی در این زمینه دارد اما به علت شیوع کرونا فعلاً عملی نیستند و تا زمانی که ستاد کرونا اجازه ندهد نمی توانیم کاری انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 564

به "پرداخت تسهیلات 6 میلیاردی به تأسیسات گردشگری همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات 6 میلیاردی به تأسیسات گردشگری همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید