پانزده سالگی Brutal Legend امکان گرفتن یک تروفی کمیاب را برای 6 ساعت فراهم کرد

به گزارش اخبار نجوم، 15 سال از زمانی که تیم شیفر ما را با بروتال لجند (Brutal Legend) حسابی هیجان زده کرد، می گذرد و برای جشن گرفتن سالگرد بازی، شیفر در 13 اکتبر (22 مهر) خود را وقف یاری به هواداران برای باز کردن تروفی دست نیافتنی Six Degrees of Schafer کرد.

پانزده سالگی Brutal Legend امکان گرفتن یک تروفی کمیاب را برای 6 ساعت فراهم کرد

این تروفی فقط برای افرادی که مستقیما با خود شیفر یا شخص دیگری که با او بازی نموده است، بازی نموده اند، باز می گردد. هرچند مطابق انتظار تعداد کمی این تروفی را دارند و از بیش از 14000 بازیکن لیست شده در True Achievements، کمتر از 10 درصد از بازیکنان Brutal Legend آن را دریافت نموده اند. او به صورت رندوم وارد بازی شد و در کوشش بود تا 50 پیروزی بخش رنک بازی را بعلاوه تکمیل کند تا تروفی آن را نیز بدست آورد.

بازی بروتال لجند یک اثر اکشن ماجراجویی مجذوب نماینده است که به وسیله دابل فاین پروداکشنز (Double Fine Productions) پیشرفته و به وسیله الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در سال 2009 منتشر شده است. این بازی در دنیایی الهام گرفته از موسیقی هوی متال اتفاق می افتد و داستان ادی ریگز را روایت می نماید که رهبر گروهی دوست داشتنی در نبرد با نیروهای شیطانی می گردد.

بروتال لجندز عناصری از سبک استراتژی، هک اند اسلش و پلتفرمینگ را ترکیب می نماید. بازیکنان ادی را در حین مبارزه با دشمنان با استفاده از سلاح های مختلف از جمله شمشیر و تبر گیتار شکل کنترل می نمایند. ادی بعلاوه می تواند نیروهایی را برای یاری به خود در نبرد احضار کند و بعلاوه می تواند از توانایی های موسیقی خود برای پیاده سازی طلسم استفاده کند. بازی به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و بسیاری طنز و گیم پلی آن را تحسین کردند.

در نهایت این بازی به وسیله بسیاری از هواداران هوی متال و بازی های ویدیویی یک اثر کالت کلاسیک محسوب می گردد که شاید موفقیت تجاری خاصی کسب ننموده باشد اما هواداران خاص خود را دارد. جالب است بدانید که طبق مصاحبه هایی که اخیرا منتشر شده، بسیاری در استودیوی سازنده همچنان به نسخه دوم آن فکر می نمایند اما ساخت آن بعید است که به این زودی ها شروع گردد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1403 بروزرسانی: 30 مهر 1403 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1669

به "پانزده سالگی Brutal Legend امکان گرفتن یک تروفی کمیاب را برای 6 ساعت فراهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پانزده سالگی Brutal Legend امکان گرفتن یک تروفی کمیاب را برای 6 ساعت فراهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید