واکنش سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد به درگذشت قنبری

به گزارش اخبار نجوم، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد به شدت از درگذشت شاگرد پیشین خود اظهار تاسف کرد.

واکنش سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد به درگذشت قنبری

به گزارش خبرنگاران، فریدون قنبری که از روز اول فروردین 1400 به دلیل بیماری پانکراس در بیمارستان بستری شده بود، روز بیستم ماه جاری با تشخیص پانکراتیت نکروزان، شدیدترین نوع بیماری لوزالمعده به اتاق عمل رفت. با وجود اینکه قنبری در 24 ساعت ابتدایی بعد از عمل، شرایط خوبی را سپری کرده بود، در ادامه حالش رو به وخامت رفت که در نهایت ظهر امروز (28 فروردین) در بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه دار فانی را وداع گفت.

منصور برزگر در سال هایی که راهنمایی تیم ملی کشتی آزاد را برعهده داشت، یکی از مربیان دلسوزی بود که می خواست این کشتی گیر به حقش در کشتی دنیا برسد و تلاش فراوانی کرد که این اتفاق رخ دهد، اما قنبری با وجود شایستگی های فنی فراوان نتوانست سهمش را از مدال های دنیای و المپیک بگیرد و دنیای قهرمانی او بدون مدال تمام شد.

قنبری همیشه از منصور برزگر به نیکی یاد کرده و او را مثل پدرش دوست داشت. برزگر که در این چند روز، درست مثل روزهایی که قنبری دچار حادثه تیراندازی شده بود، پیگیر شرایطش بود.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد پس از درگذشت قنبری به خبرنگاران گفت: متاسفانه تقدیرش تلخ بود. جز تاسف و تاثر نمی توانم چیزی بگویم. از درگذشت این جوان خیلی ناراحتم و به خانواده اش تسلیت می گویم.

برزگر در مورد این سردار بی مدال کشتی ایران ادامه داد: فریدون جوانی بود که متاسفانه درست راهنمایی نشد و می توانست خیلی پیروز شود، اما به خاطر محیط اطرافش به چیزهایی که در کشتی می خواست، نرسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 920

به "واکنش سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد به درگذشت قنبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد به درگذشت قنبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید