نویدکیا: وقتی 2 تیم حرفه ای نمی توانند خود را کنترل نمایند نباید از طرفداران انتظار داشته باشیم

به گزارش اخبار نجوم، سرمربی تیم سپاهان اصفهان ضمن تأکید بر اینکه در سرانجام ملاقات تیمش مقابل پرسپولیس زد و خوردی به وجود نیامده است، گفت: من و گل محمدی باید مسئولیت تیم مان را بپذیریم.

نویدکیا: وقتی 2 تیم حرفه ای نمی توانند خود را کنترل نمایند نباید از طرفداران انتظار داشته باشیم

به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا درباره اتفاقات ملاقات سپاهان - پرسپولیس گفت: این بحث ها ناراحت نماینده است، چون الان نمی توانیم چیزی را گردن طرفداران بیندازیم. من باید مسئولیت تیمم را بپذیرم و گل محمدی هم باید مسئولیت تیم پرسپولیس را بپذیرد. واقعیت این است که هم بازیکنان ما و هم بازیکنان آنها اشتباه کردند.

وی در واکنش به صحبت های پیروانی مبنی بر اینکه نویدکیا در صحنه درگیری ها حضور داشته است، گفت: بله، من آنجا بودم و مثل همه دوست داشتم جدا کنم. البته زد و خوردی وجود نداشت و درگیری لفظی بود. من بعد از بازی به سمت داوران رفتم و به آنها دست دادم. وقتی برگشتم دیدم درگیری ها آغاز شده است. من نگفتم درگیری ها را ندیدم، اما گفتم نمی دانم آغاز نماینده درگیری ها چه کسی بوده است. البته به من گفتند یک نفر از اعضای پرسپولیس درگیری ها را آغاز نموده است.

سرمربی سپاهان همچنین خاطر نشان کرد: من می دانستم تنش هایی وجود دارد و به همین دلیل هم سعی کردم با مصاحبه های خودم و ادبیاتم این تنش ها را کم کنم. درباره صحبت راجع به نیمکت پرسپولیس هم باید بگویم این مسئله فنی است و ربطی به حاشیه ها ندارد. شاید من هم نباید آن حرف را می گفتم. من ایده آل گرا هستم و توقعم این نبود که از نیمکت پرسپولیس چنین چیزی بشنوم. شاید هم اشتباه کردم، آن جمله را گفتم. من می گویم بیش از حد تقصیرات را گردن طرفداران انداختیم. من و گل محمدی باید مسئولیت تیم مان را بپذیریم و به بازیکنان بگوییم این اتفاقات فاجعه است.

نویدکیا ادامه داد: باز هم می گویم اینکه طرفداران نباشند و این درگیری ها پیش بیاید، فاجعه است. من دوست دارم طرفداران کنار هم باشند و هر کسی هم که حقش است قهرمان گردد. باز هم تکرار می کنم من نمی دانم چه کسی درگیری ها را آغاز کرد، ولی آنها که در تصاویر دیده می شوند همه می خواستند جدا نمایند. زد و خورد نبود، ولی همین هم برای فوتبال ما فاجعه است. دوست ندارم این اتفاقات تکرار گردد، چون دیگر نمی توانیم حواشی را گردن طرفداران بیندازیم. وقتی دو تیم حرفه ای نمی تواند خود را کنترل نمایند نباید از طرفداران انتظار داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 998

به "نویدکیا: وقتی 2 تیم حرفه ای نمی توانند خود را کنترل نمایند نباید از طرفداران انتظار داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا: وقتی 2 تیم حرفه ای نمی توانند خود را کنترل نمایند نباید از طرفداران انتظار داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید