آرزومندی: حریفان تدارک بهتری دیده بودند، تیم ایران در دوحه، تیمی نبود که قبلاً دیده بودیم

به گزارش اخبار نجوم، سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: سایر تیم ها هم شرایطی مثل تیم ملی بسکتبال ایران داشتند ولی آنها تدارک بهتری دیده بودند.

آرزومندی: حریفان تدارک بهتری دیده بودند، تیم ایران در دوحه، تیمی نبود که قبلاً دیده بودیم

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

علی آرزومندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا 2021 گفت: با توجه به اینکه ما بازی ها را از تلویزیون دیدیم و در جریان تمرینات و آماده سازی تیم ملی هم نبودیم، نمی توان تحلیل و قضاوت کامل و درستی از عملکرد تیم ملی داشت. متاسفانه، کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است.

سرمربی تیم مهرام ادامه داد: من می دانم تعدادی از بازیکنان تیم ملی تا 2 هفته قبل از بازی ها، درگیر کرونا و بدون تمرین بودند. نتایجی هم که تیم ملی در دوحه گرفت ، تحت تاثیر همین مسائل بود. بازی کردن بعد از 10 ماه و حضور در مسابقات رسمی بدون ملاقات تدارکاتی، دلایل نمایش نه چندان خوب تیم ملی بود.

آرزومندی گفت: در طرف مقابل نباید فراموش کرد که سایر تیم ها هم شرایطی مثل ما داشتند ولی آنها پیش بینی این موضوع را نموده و تدارک بهتری دیده بودند. من شنیدم که تیم ملی سوریه برای این 2 بازی، حدود یک ماه در اردو بوده است.

وی توضیح داد: تیم ملی ایران در دوحه، تیمی نبود که قبلاً دیده بودیم. تیم ملی سوریه هم با مربی جدید و یک بازیکن خارجی، کاملا متحول شده بود. آنها در بازی مقابل ایران از دفاع منطقی زون استفاده کردند و ما را گیر انداختند. بازیکنان ایران در این ملاقات به سختی گل می زدند و آسیب زیادی از این نوع بازی دیدیم.

آرزومندی همچنین گفت: بازیکنان سوریه، زیر حلقه را به خوبی بستند و این فرصت را به ما دادند که از شوت های 3 امتیازی استفاده کنیم ولی بازیکنان ایران، اهمیتی به این موضوع ندادند و از این فرصت بهره نبردند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در خصوص شرایط تیمش در لیگ برتر گفت: همه بازیکنان را در اختیار داریم و همه تمرین می نمایند. فرایند خوبی را در پیش گرفته ایم و منتظر اضافه شدن بازیکنان ملی پوش خود هستیم. ما در هفته نخست لیگ برتر، بازی نکردیم و حالا در انتظار شروع لیگ و قرار دریافت در شرایط مسابقه هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر بسکتبال از شنبه دوباره شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 619

به "آرزومندی: حریفان تدارک بهتری دیده بودند، تیم ایران در دوحه، تیمی نبود که قبلاً دیده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزومندی: حریفان تدارک بهتری دیده بودند، تیم ایران در دوحه، تیمی نبود که قبلاً دیده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید