نفت سفید روستاییان استان سمنان آماده توزیع است

به گزارش اخبار نجوم، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: سهمیه نفت سفید روستاییان محروم از لوله کشی گاز استان سمنان آماده توزیع است .

نفت سفید روستاییان استان سمنان آماده توزیع است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از سمنان، علی اکبر عرب عامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود اضافه نمود: باتوجه به تعداد خانوار و شرایط آب و هوایی منطقه ها مختلف استان سمنان، از 250 تا 500لیتر سهمیه نفت سفید معین شده که برای جلوگیری از ازدحام آخر هر ماه در مقابل مراکز توزیع، مهلت دریافت 45 روز اعلام شده است.

به گفته او، پیش از این مهلت دریافت سهمیه نفت سفید یک ماه بود.

عرب عامری با بیان این که نیمه نخست فصل پاییز 6هزار و 863 خانوار استان سمنان نفت سفید دریافت خواهند کرد، ادامه داد: سال گذشته هشت میلیون لیتر نفت سفید دراین استان بین خانوار های منطقه ها محروم از گاز طبیعی توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: 65 درصد این مقدار سهمیه نفت سفید را مردم روستا های شهرستان های شاهرود و میامی که فاقد گاز طبیعی هستند مصرف می نمایند و بقیه آن در شهر های سراسر استان سمنان که این شرایط را دارند استفاده می گردد.

او با اشاره به اینکه سال گذشته چهار میلیون و 700 هزار لیتر نفت سفید در شهرستان شاهرود توزیع شد، ادامه داد: بیشترین مصرف این سهمیه در استان سمنان به ترتیب در شهرستان های شاهرود، مهدی شهر، دامغان و میامی است.

به گفته عرب عامری، بقیه مصرف سهمیه نفت سفید در شهرستان های استان سمنان که زیر 200 خانوار هستند اختصاص دارد.

او با اشاره به اینکه مردم منطقه ها استان سمنان که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند می توانند بدون نگرانی از سهمیه نفت سفید خانوار بهره مند شوند، تاکید نمود: خانوار هایی که در سامانه صدف ثبت نام نموده اند سهمیه نفت آن ها در کارت سرپرستان خانوار از ابتدای مهرماه اختصاص یافته است.

به گفته او،95توزیع نماینده مجاز نفت سفید در استان سمنان فعالیت دارند و مردم می توانند تا خاتمه فصل سرما از سهمیه های 45 روزه خود استفاده نمایند.

عرب عامری اضافه نمود: چهارسیلندر گاز مایع بصورت ماهیانه برای هر خانوار در کارت های سرپرستان خانوار اختصاص یافته است.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1150

به "نفت سفید روستاییان استان سمنان آماده توزیع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت سفید روستاییان استان سمنان آماده توزیع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید