نشست متخصصان صنعت ساختمان و اساتید دانشگاه برای طراحی آپارتمان های نسل آینده

به گزارش اخبار نجوم، اولین نشست مدیران ارشد و مشاوران هلدینگ بیدار سازه تالی با هدف آنالیز برنامه های جاری و آینده در راستای چشم انداز و ماموریت هلدینگ در تاریخ 27 دی 1399 در خانه کار و ملاقات کارمان برگزار گردید.

نشست متخصصان صنعت ساختمان و اساتید دانشگاه برای طراحی آپارتمان های نسل آینده

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

هلدینگ بیدار سازه تالی مالک و مجری پروژه های مسکونی تالی پارک در ایران است. تالی پارک مجتمع های مسکونی کوچک متراژ با خدمات هتلینگ شامل خدمات نظافت منزل، خشکشویی، کترینگ و سایر امکانات رفاهی است که با توجه به نیازهای سبک زندگی جدید در کشور و الگوبرداری از نمونه های پیروز جهانی در شهر تهران درحال ساخت می باشد.

نشست مدیران ارشد و مشاوران هلدینگ بیدار سازه تالی با هدف آنالیز و مرور برنامه ها و چشم اندازهای هلدینگ برگزار گشت. در ابتدای این نشست دکتر داوود بیدار، مدیر عامل هلدینگ در رابطه با تفکرسیستی، مدیریت زنجیره تامین و همچنین توانمندسازی کارکنان در راستای یکپارچه سازی و هم ذهن شدن حضار سخنرانی کردند. سپس دکتر علیرضا بیدار، مدیر اجرایی هلدینگ مواردی را در مورد تکنولوژی های جدید در عرصه ساخت وساز موضوعات جذابی را بیان کردند و در ادامه دکتر رضا بیدار، مدیر بازرگانی هلدینگ به اهمیت نقش مشتری در صنعت ساختمان و اهمیت سفر مشتری در این بازار پرداختند.

در ادامه همایش دکتر سعید شهباز مرادی، از اساتید دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و مشاور استراتژی و منابع انسانی هلدینگ در مورد لزوم برنامه ریزی و استراتژی های مفید در راستای پیاده سازی چشم انداز و ماموریت های سازمان مواردی را مطرح نمودند.

در جلسه بعد از ظهر ابتدا پرفسور سعید خزایی، از اساتید دانشگاه های مطرح کشور و رئیس انجمن آینده نگاری ایران به عنوان مشاور در حوزه ترسیم چشم انداز و راهبردهای کلان شرکت در مورد تغییر سبک زندگی در آینده و تاثیر آن بر نوع ساخت وساز سخنرانی نمودند.

سخنران بعدی این رویداد دکتر همایون نسیمی، دارای مدرک دکتری مدیریت بازاریابی استراتژیک از دانشگاه نیس فرانسه و مشاور بازاریابی هلدینگ بیدار سازه تالی در مورد استراتژی های کلان بازاریابی در هلدینگ و اهمیت چابکی سازمان در تبیین برنامه های بازاریابی کوتاه مدت و پیش بینی آینده بازار در کسب وکارها سخنرانی کردند.

آخرین سخنران این همایش دکتر محسن مطمئن مشاور ارشد امور اقتصادی هلدینگ در مورد برنامه ها و استانداردهای اقتصادی سخنانی را ایراد نمودند.

در آخرین بخش این رویداد کارگروه های تخصصی بازاریابی، معماری، اقتصادی، مدیریت پروژه و ساخت و منابع انسانی به آنالیز برنامه های سال آینده هلدینگ پرداختند.

آشنایی با هلدینگ بیدار سازه تالی

هلدینگ بیدار سازه تالی به عنوان شرکت پیشرو و نوآور در صنعت ساختمان با در نظر دریافت نیازهای آینده مسکن و ساختمان شرکت برنامه هایی را برای ساخت آپارتمان های مسکونی مدرن و خاص تحت عنوان تالی پارک در سال های آینده در نظر دارد.

پروژه تالی پارک

تالی پارک مجتمع مسکونی با واحدهای کوچک متراژ و مدرنی است که برای زندگی نسل جدید طراحی شده است. تالی پارک مجهز به امکانات کامل برای رفاه و آسایش ساکنین شامل لابی، رستوران و کافی شاپ، استخر، مجموعه ورزشی، فروشگاه، فضای سبز، فضای کار اشتراکی، کارواش، خدمات زیبایی و سلامت، خشکشویی و خدمات کامل هتلینگ است که برای سرمایه گذاران، زوج های جوانان شاغل و افراد مجرد مستقل می تواند جذاب باشد.

پروژه تالی پارک بلوار معلم در منطقه 18 تهران با دارا بودن 384 واحد کوچک متراژ با خدمات هتلینگ از سال 1398 شروع شده و با پیشرفت فیزیکی بیش از 45 درصد تا سرانجام شهریور ماه 1400 تکمیل می شود.

پروژه جدید تالی پارک مجیدیه نیز در اردیبهشت ماه 1400 شروع و تا آذر ماه 1402 تکمیل خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه ها می توانید به وب سایت شرکت به نشانی TalyPark.com مراجعه نمایید.

هلدینگ بیدار سازه تالی با همراهی تیمی از بهترین مهندسان و متخصصان کشور کوشش می نماید با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز در صنعت ساختمان نسبت به ساخت پروژه های تالی پارک اقدام نماید. سرعت در ساخت، کیفیت و مشتری مداری از ویژگی های شاخص این مجموعه است.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر از پروژه های تالی پارک به می توانید به وب سایت پروژه مراجعه نمایید. همچنین با هدف اطمینان بخشی به مشتریان محترم اقداماتی شامل امکان مشاهده پخش زنده کارگاه و درج گزارشات هفتگی از پیشرفت پروژه در وب سایت و نیز انتشار عکس و ویدئوهای تدوین شده در شبکه های اجتماعی انجام شده است.

*خبرنگاران مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می باشد*

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 731

به "نشست متخصصان صنعت ساختمان و اساتید دانشگاه برای طراحی آپارتمان های نسل آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست متخصصان صنعت ساختمان و اساتید دانشگاه برای طراحی آپارتمان های نسل آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید