مقاله: برای بازسازی بنا چطور آغاز کنیم

به گزارش اخبار نجوم، برای آغاز کار ابتدا باید دیوارهای فرسوده و قدیمی را نوسازی کنید. معمولا طراحان دکوراسیون داخلی کاری به دیوارهای حمال ندارند و این دیوار هارا را تخریب نمیکنند زیرا به هیچ عنوان کار صحیحی نیست و میتواند منجر به تخریب ساختمان شود.برای نوسازی دیوارها ابتدا باید دیوارهای نمدار و خراب را تا رسیدن به لایه آجری تراشید. در مرحله بعدی باید یک لایه گچ و خاک بر روی دیوار کشید.و پس از خشک شدن گچ و خاک باید سفید کاری را با گچ شروع کرد تا دیوارها با ظاهری نو و جدید نمایان شوند.

مقاله: برای بازسازی بنا چطور آغاز کنیم

پیش از هر کاری بهتراست ابتدا یک لیست از کارها و وسایلی که میخواهید بخرید،تهیه کنید. تهیه چک لیست دو مزیت دارد:

یکی دیگر از نکات مهم در بازسازی آپارتمان بررسی سقف و ستونهای ساختمان است. مثلا اگر ستونهای ساختمان مقاومت کافی ندارند باید آن را مقاوم سازی کنید. سقف فصاهایی که بر اثر سرما و یا گرما و یا نم ترک و یا گچ ان ریخته است را باید مرمت کنید. همچنین اگر آپارتمان شما در طبقه آخر قرار دارد و سقف شما پشت بام محسوب میشود باید عایق بندی سقف را چک کنید.

در این مطلب ما قصد داریم صفر تا صد بازسازی آپارتمان را برای شما توضیح دهیم و قصد داریم شما را با تمامی نکات بازسازی مجتمع مسکونی و آپارتمان آشنا کنیم.

دومین اقدام برای تغییر فضای واحد های آپارتمانی کوچک، دور ریختن وسایل جاگیر و استفاده از وسایل کم جا و چند کاربرده است.

آشپزخانه قلب خانه است. این فضا نقش بسیار مهمی در زیبایی فضای آپارتمان ایفا میکند. پیش از شروع بازسازی آشپزخانه باید این را بدانید که آیا قصد تغییر مکان اشپزخانه را دارید یا نه. حال مهم ترین مرحله بازسازی آشپرخانه عایق کاری کف آشپزخانه است. در مراحل بعدی طراح به طراحی فضای آشپزخانه میپردازد که این کار یکی از لذت بخش ترین اقدامات بازسازی است.

منبع مقاله: برای بازسازی بنا چطور آغاز کنیم

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1173

به "مقاله: برای بازسازی بنا چطور آغاز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برای بازسازی بنا چطور آغاز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید