مخالفت کمیسیون آموزش مجلس با وزیر پیشنهادی رئیسی

به گزارش اخبار نجوم، یک عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس در مورد چرایی مخالفت اعضای کمیسیون متبوع خود با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش توضیحاتی را ارائه کرد.

مخالفت کمیسیون آموزش مجلس با وزیر پیشنهادی رئیسی

به گزارش ایسنا، فرهاد بشیری با اشاره به آنالیز برنامه ها و صلاحیت فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش گفت: وزیر پیشنهادی در جلسات متعدد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور یافت و برنامه های خود را تشریح کرد و بعلاوه به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ داد.

وی اضافه کرد: در این جلسه کمیسیون، پس از آنالیز برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی رای گیری انجام شد و اعضای کمیسیون با 9 رای مخالف، 6 رای موافق و 2 رای ممتنع با وزیر پیشنهادی مخالفت کردند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد چرایی مخالفت اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با صلاحیت وزیر پیشنهادی مطرح کرد: آنچه مسلم است این که ایشان حوزه آموزش و پرورش، چالش ها و مسائل این حوزه را به خوبی می شناسد، ولی عمده دلایل مخالفت اعضای کمیسیون با ایشان نبود تجربه مدیریتی وی بود، در واقع اعضای کمیسیون این نگرانی را دارند که ایشان نتواند اهداف این مسئولیت را محقق سازد و حوزه پرجمعیت آموزش و پرورش را به خوبی مدیریت کند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1238

به "مخالفت کمیسیون آموزش مجلس با وزیر پیشنهادی رئیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت کمیسیون آموزش مجلس با وزیر پیشنهادی رئیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید