لپ تاپ Huawei MateBook 13 AMD Edition معرفی شد

به گزارش اخبار نجوم، لپ تاپ جذاب میت بوک 13 هواوی از یک نمایشگر 13 اینچی IPS LCD بهره می برد که وضوح تصویر آن QHD است. نسبت طول به عرض در این نمایشگر 3 به 2 است و توانایی پشتیبانی از 100 درصد رنگ های sRGB را دارا است.

لپ تاپ Huawei MateBook 13 AMD Edition معرفی شد

این نمایشگر با ارائه زاویه دید 178 و کنتراست 1000:1 به کاربران کمک می کند تا تجربه کاربری لذت بخشی با این لپتاپ داشته باشند. البته در کنار این قابلیت ها، لازم است به حداکثر روشنایی 300 نیتی نمایشگر نیز اشاره کنیم که برای چنین دستگاهی بسیار مناسب ارزیابی می شود.

بر روی این لپتاپ از یک دوربین با سنسور 1 مگاپیکسلی هم استفاده شده است تا کاربر بتواند از آن برای ویدئو کنفرانس استفاده کند.

در ساخت بدنه این لپ تاپ از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. از آن جا که آلومینیوم فلزی سبک و مقاوم به حساب می آید، این انتخاب به MateBook 13 کمک کرده است تنها 1.31 کیلوگرم وزن داشته باشد.

صفحه کلید میت بوک 13 از قابلیت نور قابل تنظیم بهره می برد. در کنار این قابلیت، این لپتاپ از حسگر اثر انگشت نیز بهره می برد تا امنیت آن را افزایش دهد.

در بخش اتصالات، MateBook 13 از دو درگاه USB-C 3.1 و یک درگاه 2 در 1 برای جک هدفون و میکروفون بهره می برد. در بخش صوتی هم هواوی سعی کرده است رضایت کاربران را با استفاده از یک جفت اسپیکر با پشتیبانی از فناوری Dolby Atoms جلب کند.

اما شاید مهم ترین نکته در میان قابلیت های این لپ تاپ، استفاده آن از پردازنده جدید AMD باشد. میت بوک 13 از پردازنده AMD Ryzen 5 3500U استفاده می کند. انجام وظایف گرافیکی هم در این لپ تاپ بر عهده پرازنده گرافیکی مجتمع Radeon Vega 8 است. البته متاسفانه این تراشه از فناوری تراشه های 7 نانومتری نسل فعلی Ryzen بهره نمی برد.

در کنار این CPU و GPU، میت بوک 13 نسخه AMD ساخت شرکت هواوی از 8 گیگابایت رم DDR4 و 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD پرسرعت PCIe NVMe بهره می برد.

در بخش باتری هواوی روی این لپ تاپ از یک باتری 42 وات ساعت و یک شارژر 65 واتی با قابلیت شارژ سریع اختصاصی خود هواوی استفاده کرده است. از این شارژر همچنین می توان برای شارژ کردن گوشی های هوآوی و آنر نیز استفاده کرد.

هواوی این لپ تاپ را با سیستم عامل Windows 10 Home روانه بازار کرده است. قیمت نسخه 256 گیگابایتی Huawei MateBook 13 AMD Edition برابر با 699 پوند است و این مبلغ برای نسخه 512 گیگابایتی به 749 پوند می رسد.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 397

به "لپ تاپ Huawei MateBook 13 AMD Edition معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ Huawei MateBook 13 AMD Edition معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید