انتشار تصاویر گوشی پرچمدار هواوی P50 Pro

به گزارش اخبار نجوم، پس از اینکه شرکت هواوی Huawei در اوایل ماه میلادی جاری (ژوئن) و در جریان آخرین کنفرانس معرفی محصول جدید خود، برای اولین بار طراحی خارجی گوشی هوشمند سری جدید Huawei P50 را نشان داد، اکنون بعضی افشاکنندگان دنیای فناوری تصاویر رندری از مدل Pro این گوشی را ارائه دادند که نشان دهند وجود یک نمایشگر منحنی و ماژول دوربین دوتایی با آرایش لنز های 3+1 است.

انتشار تصاویر گوشی پرچمدار هواوی P50 Pro

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizchina، در اوایل ماه میلادی جاری، شرکت چینی هواوی در جریان آخرین کنفرانس معرفی محصول جدید خود، از نسخه جدید سیستم عامل HarmonyOS رونمایی کرد. در کنفرانس مطبوعاتی، سیستم عامل مورد انتظار HarmonyOS 2 رسماً معرفی گردید و این شرکت از چند دستگاه که با این سیستم عامل فعال می شوند، از جمله Huawei MatePad Pro و Huawei Watch 3 series نام برد. علاوه بر این، این شرکت همچنین برای اولین بار طراحی خارجی گوشی هوشمند سری جدید Huawei P50 را در معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش خبرنگاران، یو چنگدونگ، مدیرعامل مشاغل مصرفی هواوی، در این کنفرانس مطبوعاتی گفت که گوشی های پرچمدار سری P هواوی به طور معمول هر بهار به روز می شوند. با این حال، به دلیل تحریم های ایالات متحده، این شرکت نتوانسته است سری P50 را در موعد مقرر به بازار عرضه کند. این سخنان درحالی مطرح شد که اخیراً مجموعه های مختلفی از آخرین رندر های گوشی Huawei P50 Pro به صورت آنلاین در فضای مجازی ظاهر شد.

این رندر های جدید اساساً با تصاویر محدود قبلی که از Huawei P50 Pro منتشر شده بود، سازگار است. این تصاویر جدید نشان می دهد که این دستگاه دارای یک طراحی صفحه منحنی با حفره ای برای دوربین سلفی است. در عقب این گوشی نیز از ماژول حلقه ای دوتایی استفاده شده و آرایش لنز ها طرح 3 + 1 را به نمایش می گذارد. این بدان معنی است که ماژول دوربین گوشی Huawei P50 Pro دارای سه دوربین در بالا و یک دوربین در پایین است. Huawei P50 با سنسور دوربین منحصر به فرد سفارشی IMX800 سونی عرضه می گردد که یک لنز بسیار عظیم نزدیک به 1 اینچی دارد. این لنز عظیمترین سنسور در تاریخ سونی است که می تواند جلوه های تصویربرداری قدرتمندتری را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، تصاویر رندر جدید نشان می دهد که این گوشی در چهار طرح رنگ آبی، سفید، طلایی و آبی-سبز عرضه خواهد شد. چند هفته پیش نیز، اخباری مبنی بر استفاده Huawei P50 Standard Edition از صفحه نمایش های Visionox منتشر شد. علاوه بر این، این گزارش ادعا می نماید که Huawei P50 Pro از صفحه نمایش BOE و Visionox استفاده خواهد نمود. در خصوص +Huawei P50 Pro سطح بالا، از جدیدترین نسل صفحه نمایش BOE استفاده خواهد نمود. در این نمایشگر از چیدمان کریستال شش ضلعی که به صورت اتوماتیک توسعه یافته است، استفاده می گردد که مشابه چیدمان الماس ال جی است. البته سری Huawei P50 با سیستم عامل HarmonyOS 2 خارج از جعبه عرضه خواهد شد.

هر سه مدل سری Huawei P50 برای اولین بار از یک حفره مرکزی برای دوربین سلفی استفاده می نمایند. زیر مجموعه، این سری از پردازنده Kirin 9000E / 9000 استفاده خواهد نمود. در کل صفحات از سنسور اختصاصی IMX800 سونی استفاده خواهد شد. با این حال، +Huawei P50 Pro دارای یک لنز مایع نیز خواهد بود. برای روشن نگه داشتن این گوشی، یک باتری 4200 میلی آمپر یا 4300 میلی آمپر ساعتی، در نظر گرفته شده است. این تلفن های هوشمند از شارژ سریع سیمی 66 وات و شارژ سریع بی سیم 55 وات پشتیبانی می نمایند.

تصاویر رندر منتشر شده از گوشی هواوی P50 Pro

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1017

به "انتشار تصاویر گوشی پرچمدار هواوی P50 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تصاویر گوشی پرچمدار هواوی P50 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید